Show de auto's van je ouders #6

Status
Not open for further replies.
Mn pa is lyrisch over de BMW GT nadat ie daar in mee heeft gereden. Man wat een gedrocht :r

Heb er laatst in gereden, zo'n 535i GT. Prachtig afgewerkt maar van buiten wel errug lelijk ja. Automaat icm die motor is ook niet je-van-het.

:r

Wie dat serieus mooi vind kijkt echt niet verder dan de Audi badge, single frame grill en de stoere ledlampjes (waar die echt retarded mee kijkt). Wat een achterlijk lijnenspel, hele hoge neus en dan aflopend naar de achterkant op een auto nauwelijks langer dan een gemiddelde hatchback. De koplampunits stralen ook niets uit. En dan nog de raamlijsten die eigenlijk nog hetzeflde rechtoe rechtaan zijn als bij de Audi 80, achteraan weggezakt in de weer hogere liggende kofferbak.

De enige manier om nog een beetje serieus te worden met een B8 is de Avant nemen, de sedan echt hopeloos mislukt. De A6 is als sedan dan weer schitterend, zeker na de facelift.

B8 Avant vind ik ook stukken beter in balans, en er moet gewoon een fatsoenlijke set velgen onder, onze overburen hebben ook een zilveren station met 16" ofzo, vind hem minder uitstraling hebben dan mijn oude B5 :X

[ir]http://www.audiblog.nl/wp-content/audi-a4-avant-rs-20-inch.jpg[/ir]

Me pa heeft ook een andere auto. Audi A6 3.0TDI Quattro S-line. Uit 2008 geloof ik. Prachtige bak en loopt als een trein! Zal binnenkort foto's maken.

[ir]http://i43.tinypic.com/wiam2x.jpg[/ir]

[ir]http://i41.tinypic.com/5vp4zm.jpg[/ir]

Ford Mondeo 1st Edition uit 2003 :)

Was eerst van mijn Opa, maar toen die overleed hebben wij de auto ''gekocht'' (helft van de waarde aan mijn moeders zus betaald).

Om die rede word deze auto ook nooit verkocht maar gewoon helemaal af gereden. Heeft nu ook nog niet veel gelopen, weet zelf niet precies hoeveel, maar niet veel iig.

Vind ´t echt een van de meest saaie auto's tbh. Nu er ook iets van emotionele waarde op zit, zou ik er ook in blijven rijden totdat die op is ja:)

Vind deze opsich best wel mooi, maar niet om zelf in rond te rijden. Nieuwste model Mondeo vind ik dan wél weer vet.

Idd.. bij m'n vriendin thuis staan er in de wijk 101 van deze mondeo's en focus station gevallen.. ook allemaal zilver :D

Hier thuis weer wat wijzigingen
Porsche 996 millenium edition is vervangen voor een Cayenne, A6 2.7TDI '05 is vervangen voor een A6 2.0FSI '09 (tijdelijk) en de Polo 1.4 16v is er nog steeds :P

Ik weet het ik weet het :P
Was het er ook niet mee eens.. mja daar doe je niks aan.

We hadden btw niet die lelijke verchroomde millennium velgen onder de 996 maar een setje 996 GT3 velgen :P

Hier zijn ze van een oude Jag, oude SL en een Alfa 164 naar een Cayenne S gegaan, voor mij toch wat prettiger wanneer ik de auto leen :+

Cayenne is best oke, maar er had gewoon geen porsche op moeten staan. Een merk met zo´n racehistorie en veel toonaangevende sportwagens, die opeens met een SUV op de proppen komt:?. Zou hetzelfde zijn als bv. Land Rover een mid-engined v8 sportwagen gaat maken. DAT KLOPT NIE!:+

Goh laat spijker nou ook met een suv komen dit jaar.

Ik vind het ook nergens op slaan blijf gewoon sportwagens maken daar zijn ze goed in en het werpt ook zijn vruchten af.

Het werpt namelijk helemaal niet zijn vruchten af. Aantal keer dat Spyker in de financiele problemen is geweest is groter dan het aantal dat Wilders is beschuldigd van discriminatie.

Dussssssssssssssssssssssssss.. Door de enorme media-aandacht die dat apparaat krijgt, PLUS het feit dat je met een SUV in 't modellengamma sowieso veel meer potentiële kopers trekt, lijkt het me marketingtechnisch toch wel een vruchtenafwerpertje hoor. En dan zit ik pas bij Spyker, moet je nagaan wat een Cayenne aan extra aankopen binnen 't concern veroorzaakt (en andersom).

Status
Not open for further replies.
Back