This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto's van je ouders #6

Status
Not open for further replies.
3 deurs hatchback gaat nog wel, een 3deurs met een vaste achterbank zonder skiluik, dat is pas echt om te huilen.

Klopt, dat is echt heel erg... De deuren van een 3-deurs zijn gewoon te groot vaak, ook bij de A3 die ik een paar jaar geleden had

Klopt, dat is echt heel erg... De deuren van een 3-deurs zijn gewoon te groot vaak, ook bij de A3 die ik een paar jaar geleden had

Komt bekend voor... A3 3-deurs, Ibi 6k2 3-deurs en nu Ibi 6L 3-deurs in bezit gehad. Als iemand krap parkeert naast je is het echt een gekloot om erin/eruit te komen

Gewoon erg irritant, wat mij betreft heeft 2/3-deurs alleen maar nadelen... Vooruit, 2 voordelen; sommige auto's ogen mooier met minder deuren, en het scheelt enkele 10-tallen kilo's in gewicht... Verder is het compleet zinloos

Neuh, 3-deurs is gewoon rete onpraktisch. Zeker als regelmatig vrienden mee hebt in de auto. Altijd klauteren in/uit de auto. Maarja, wie mooi wilt zijn..... Vind 3-deurs gewoon een stuk mooier dan 5-deurs

Paps komt net vloekend binnen, zn Seat Altea is vaag aan het doen Zucht, geen Seat voor paps meer die gaan alleen maar stuk

Dat zag ik later ook, en die link heb ik hem ook nog gemailed . Hij sms'te zelf "Hoe heette dat bedrijf waar ik hem kan laten chippen" . Alleen kost het bij VAGtechniek 375,- en bij Ziptuning 600€.

Status
Not open for further replies.