Show de auto's van je ouders #6

Status
Not open for further replies.
3 deurs hatchback gaat nog wel, een 3deurs met een vaste achterbank zonder skiluik, dat is pas echt om te huilen.

Klopt, dat is echt heel erg... De deuren van een 3-deurs zijn gewoon te groot vaak, ook bij de A3 die ik een paar jaar geleden had :P

Klopt, dat is echt heel erg... De deuren van een 3-deurs zijn gewoon te groot vaak, ook bij de A3 die ik een paar jaar geleden had :P

Komt bekend voor... :rolleyes: A3 3-deurs, Ibi 6k2 3-deurs en nu Ibi 6L 3-deurs in bezit gehad. Als iemand krap parkeert naast je is het echt een gekloot om erin/eruit te komen :D

Gewoon erg irritant, wat mij betreft heeft 2/3-deurs alleen maar nadelen... Vooruit, 2 voordelen; sommige auto's ogen mooier met minder deuren, en het scheelt enkele 10-tallen kilo's in gewicht... Verder is het compleet zinloos :)

Neuh, 3-deurs is gewoon rete onpraktisch. Zeker als regelmatig vrienden mee hebt in de auto. Altijd klauteren in/uit de auto. Maarja, wie mooi wilt zijn..... Vind 3-deurs gewoon een stuk mooier dan 5-deurs :)

Paps komt net vloekend binnen, zn Seat Altea is vaag aan het doen :P Zucht, geen Seat voor paps meer die gaan alleen maar stuk

Dat zag ik later ook, en die link heb ik hem ook nog gemailed :D. Hij sms'te zelf "Hoe heette dat bedrijf waar ik hem kan laten chippen" :P. Alleen kost het bij VAGtechniek 375,- en bij Ziptuning 600€.

Status
Not open for further replies.
Back