Show de auto's van je ouders #6

Status
Not open for further replies.
Dashboard er uit voor een trekhaak? Waar moet dat ding dan wel helemaal niet vastgemaakt worden :+

pruttelbakje onder Brum's account.

Die Kuga is echt lelijk. en ik ben echt geen ford hater maar auto's in die klasse zijn gewoon lomp. Sorry dat ik het zeg.

Qua exterieur van die nieuwe s60 ziet er opzich niet eens zo slecht uit. interieur daarentegen is net als de volvo s40/v50 spuuglelijk.

Kuga is in het zwart met mooie velgen best tof hoor, vond hem ook aarslelijk totdat ik hem eens op de snelweg tegenkwam :)

Wat voor motor had je geselecteerd? Leer? Navi? Xenon? Dat zijn altijd leuke prijsknallers bij Audi :p

D5 of T6, maar zeg wel 60k, maar kwam al op 72k.

Kuga is stuk voordeliger. met erg veel opties enzo. dus volgend jaar maar is kijken hoe die S60 eruit gaat zien en misschien zijn er dan wel weer andere wagens van ford/ volvo.

Wss grotere downpipe etc.. Bij me pa is die achterdemper moeilijk groot ( Fucos ST ). Die moet ook een keer plaats maken voor een mooie Milltek :love:

Dashboard er uit voor een trekhaak? Waar moet dat ding dan wel helemaal niet vastgemaakt worden :+

Niet de trekhaak zelf he:|

maar de bekabeling.. omdat dit niet zoals vroeger op de achterlichten kan doorverbonden worden.

er zit in bmw (wat ik zelfs al heb in me auto) ook een checkcontrol voor je aanhanger/caravan.
dus vandaar dat het via een speciale route moet worden aangelegd.

Oftewel ff beunen en je halve auto uit elkaar:love:

Robert, dit had je je pa aan moeten smeren;

[ir]http://94.100.113.114/670400001-670450000/670425301-670425400/670425358_6_gp0x.jpeg[/ir]

Status
Not open for further replies.
Back