Sinds vorige week vrijdag is onze waggie dr ook, damnn wat een vette bak.
Gisteravond even snel pics gemaakt:
[ir]http://i30.tinypic.com/2rf5zwj.jpg[/ir]
Iets meer zelfs, 101.800.. Als je toch dat geld voor een auto hebt zou ik er een paar 1000 bij doen en een bijv. een RS4 kopen (of eventueel 2de hands voor een stuk minder geld natuurlijk)
Neemt niet weg dat de IS-F ook een erg gave bak is..
Me pa was dus wezen proefrijden, en S8/GL reden bijde super. Maar hij is er achter gekomen dat hij iig een hoogzitter wil, dus de S werd hem zoiezo niet.
Maar hij zei vanmiddag dat ie niet wist wat ie nou moest doen, omdat ie bang was dat hij spijt kreeg als ie de G weg deed. Dus misschien dat de G-unit wel mag blijven*D
Pa heeft nu een nieuwe land rover gekochtbest toff bakje wel ff wennen een automaat zal ff pic zoeken @ google
*edit: Gevonden
ik hoop het wel voor je
vetter dan een G is er niet te koop volgens mij
naja Cayenne GTS mag ook nog wel....
btw, wonen jullie ergens in Gelderland/Achterhoek ?
op autogespot stond jullie G, gespot in Vorden geloof ik...
Gezien de kilometers die Dhr Paulusma rijd lijkt mij dat er een diesel komt.Stimt!
@ speeskeesz: Nieuwe type freelander zijn echt chique wagens! Word het een diesel of een benzine?
Gezien de kilometers die Dhr Paulusma rijd lijkt mij dat er een diesel is.
Paps: '05 Renault Scenic 1.6 16v LPG
Mams: '04 Fiat Punto 1.2 16v SportSound
Met paps ga ik a.s. zaterdag wat proefritjes maken voor zijn nieuwe lease auto. Eerst met een BMW 3-serie 318d, daarna met een Audi A4 2.0TDI 8)
De Scenic & Punto zijn beide gekocht/particulier. Waarschijnlijk gaat de Punto verkocht worden of beide, dan komt er een andere nieuwe auto voor.
Stimt!
@ speeskeesz: Nieuwe type freelander zijn echt chique wagens! Word het een diesel of een benzine?