Show de auto's van je ouders #5

Status
Not open for further replies.
in een IS-F is toch wel ff een betere ervaring als een standaard IS, kdenk dat je dan wel om die uitlaten heen kunt?

mwa, als ik 100000 euro zou neertellen voor een middenklasser verwacht ik op zn minst fatsoenlijke uitlaten.

maja ik vind een isF toch al scheitlelijk... itt een normale IS :W

Sinds vorige week vrijdag is onze waggie dr ook, damnn wat een vette bak.

Gisteravond even snel pics gemaakt:
[ir]http://i30.tinypic.com/2rf5zwj.jpg[/ir]

Heb vorig jaar een paar keer in zo'n ding gereden, gvd wat relaxt was dat :W

Iets meer zelfs, 101.800.. Als je toch dat geld voor een auto hebt zou ik er een paar 1000 bij doen en een bijv. een RS4 kopen (of eventueel 2de hands voor een stuk minder geld natuurlijk) :)

Neemt niet weg dat de IS-F ook een erg gave bak is..

Iets meer zelfs, 101.800.. Als je toch dat geld voor een auto hebt zou ik er een paar 1000 bij doen en een bijv. een RS4 kopen (of eventueel 2de hands voor een stuk minder geld natuurlijk) :)

Neemt niet weg dat de IS-F ook een erg gave bak is..

Daar zat ik dus ook aan te denken.. Na het zien van die Rs4 van JD lijkt me dat duidelijk :P

Me pa was dus wezen proefrijden, en S8/GL reden bijde super. Maar hij is er achter gekomen dat hij iig een hoogzitter wil, dus de S werd hem zoiezo niet.
Maar hij zei vanmiddag dat ie niet wist wat ie nou moest doen, omdat ie bang was dat hij spijt kreeg als ie de G weg deed. Dus misschien dat de G-unit wel mag blijven*D

Pa heeft nu een nieuwe land rover gekocht :) best toff bakje wel ff wennen een automaat :P zal ff pic zoeken @ google :)

*edit: Gevonden

land_rover_freelander_2_04.jpg

Me pa was dus wezen proefrijden, en S8/GL reden bijde super. Maar hij is er achter gekomen dat hij iig een hoogzitter wil, dus de S werd hem zoiezo niet.
Maar hij zei vanmiddag dat ie niet wist wat ie nou moest doen, omdat ie bang was dat hij spijt kreeg als ie de G weg deed. Dus misschien dat de G-unit wel mag blijven*D

ik hoop het wel voor je :P

vetter dan een G is er niet te koop volgens mij :P

naja Cayenne GTS mag ook nog wel....

btw, wonen jullie ergens in Gelderland/Achterhoek ?

op autogespot stond jullie G, gespot in Vorden geloof ik...

ik hoop het wel voor je :P

vetter dan een G is er niet te koop volgens mij :P

naja Cayenne GTS mag ook nog wel....

btw, wonen jullie ergens in Gelderland/Achterhoek ?

op autogespot stond jullie G, gespot in Vorden geloof ik...

Hij woont in Warnsveld geloof ik, dus ja.

Stimt!

@ speeskeesz: Nieuwe type freelander zijn echt chique wagens! Word het een diesel of een benzine?

Paps: '05 Renault Scenic 1.6 16v LPG
Mams: '04 Fiat Punto 1.2 16v SportSound

Met paps ga ik a.s. zaterdag wat proefritjes maken voor zijn nieuwe lease auto. Eerst met een BMW 3-serie 318d, daarna met een Audi A4 2.0TDI 8)

De Scenic & Punto zijn beide gekocht/particulier. Waarschijnlijk gaat de Punto verkocht worden of beide, dan komt er een andere nieuwe auto voor. :)

Paps: '05 Renault Scenic 1.6 16v LPG
Mams: '04 Fiat Punto 1.2 16v SportSound

Met paps ga ik a.s. zaterdag wat proefritjes maken voor zijn nieuwe lease auto. Eerst met een BMW 3-serie 318d, daarna met een Audi A4 2.0TDI 8)

De Scenic & Punto zijn beide gekocht/particulier. Waarschijnlijk gaat de Punto verkocht worden of beide, dan komt er een andere nieuwe auto voor. :)

pappa promotie gemaakt afgelopen 3 jaar :P ???

ooh, ziet nu pas dat die senic prive was :+

Stimt!

@ speeskeesz: Nieuwe type freelander zijn echt chique wagens! Word het een diesel of een benzine?

Is een diesel :) de hyundai word binnenkort verkocht, de Land rover is een td4 met 160 PK wel leuke optie's verder, Airco, Xenon, Leren bekleding enzo :) Automaat is wel ff wennen :P Hij rijd er alleen nog niet in ivm handsfree / internet ed

Status
Not open for further replies.
Back