This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto's van je ouders #5

Status
Not open for further replies.
Toch moet ik eerlijk zeggen dat nu ik een C5 een paar x in het echt heb gezien, het toch wel een mooie auto vind... Laguna vind ik trouwens ook niet verkeerd mits in een dikke GT uitvoering (paar x zien rijden in Frankrijk). Std zijn ze verschrikkelijk uiteraard

Vandaag met me vader op pad geweest... Als er iemand is die niks om auto's geeft is hij het wel...

Uiteindelijk voor verschillende auto's wezen kijken..

Mazda 6
Citroën C5
BMW 120D
BMW 320D
Audi A4
Seat Altea
Seal Leon
Opel Vectra GTS
Ford Mondeo

Van de week een aantal proefritten.

BMW 120D
Audi A4
Mazda 6
Citroën C5

Ben benieuwd wat eruit komt rollen.

Laatst ook nog in de C4 Picasso gereden, zelf ook even achter het stuur gekropen maar allejezus wat rijd dat slecht! Schakelen is drama en in een rotonde heb je het gevoel dat je zo kom kan vallen.

als ik hem was zal kijken voor de a4 en 320 of evt de mondeo nog
probeer hem van citroen af te lullen fransen rommel

Last edited:
1. Omdat je totaal niets toevoegt.
2. Zijn vader gaat al naar een A4 en een 320D kijken, dus wederom slaat je opmerking kant noch wal.
3. Door jouw spelling en grammatica geklungel lijkt het wel of ik een analfabeet ben. Kortom het is onleesbaar.
4. Dit is al de zoveelste keer.

Ja, laat elkaar nou maar weer met rust (en ik elkaars waarde)...

Don, Vectra GTS zou ik nooit doen op dit moment, binnenkort komt de Insignia...

insignia is ook graflelijk :X

enigste mooie auto's op dat lijstje zijn Audi a4 en Citroen c5 volgens mij, en als je dan moet kiezen tussen die 2 ?

kale a4 => dik aangeklede c5 denks ???

toch a4 kiezen

anyway, behoorlijk uiteenlopende modellen die je opnoemt Don...

Laatst ook nog in de C4 Picasso gereden, zelf ook even achter het stuur gekropen maar allejezus wat rijd dat slecht! Schakelen is drama en in een rotonde heb je het gevoel dat je zo kom kan vallen.

Dat ding rijdt echt voor geen kont idd :X Totaal geen overzicht enzo vond ik.

kale a4 => dik aangeklede c5 denks ???

toch a4 kiezen

Ik kan eigenlijk alleen maar pluspunten voor de C5 verzinnen. Ondanks dat ik altijd sneller voor Duits ga dan voor Frans.

Enige wat je eventueel als minpunt kunt verzinnen is het imago van het merk.

Het design van de nieuwe C5 verraste me, dat van de A4 viel me erg tegen.

Imo is een C5 echt geen verkeerde keuze. Zeker voor iemand die niet om auto's geeft, want dan kijk je meer naar wat je krijgt dan naar merkimago. En dan is de keuze vrij snel gemaakt.

Vond de C5 altijd wel een fijne auto, zeker met de HDI diesel. Het is ver van sportief, maar heerlijk comfortabel (vooral op de lange afstand).

Heb betere foto's van de Insignia gezien, en denk dat ze hiermee eindelijk een representatieve sedan hebben welke absoluut kan gaan scoren in de verkoopcijfers.

Ik ga er wederom op terug komen :
Alles onder de 5 serie was toch pauper? Nu gaat hij zelf voor een 3-serie of een 1-serie (!) kijken

Haha, ja klopt, op aandringen van mij. Maar dat gaat hem waarschijnlijk toch niet worden..

Ik denk dat er straks een C5 of een Mazda 6 voor de deur staat...
Maarja, ook prima auto's imo.

Verder zijn het idd allemaal uiteenlopende auto's omdat mijn vader eigenlijk geen idee heeft wat hij wilt. Maarja, als je er ook geen zak om geeft....

Status
Not open for further replies.