Imo doet een Pheaton niet onder voor een A8 oid, iig kwa rijgedrag niet. Als je pa toch een beetje in die categorie autos zit te kijken zou ik is een LS460 proberen. Laatst ook nog een stuk in gereden, en man man man wat rijd dat fijn. Erg stil, zeeeer comfortabel en voorzien van alle luxe. Gene waar deze auto van is heeft hiervoor een a8 en een BMW 7serie gehad, en is hier toch wel erg te vreden over.
Klopt! Hoe zit het trouwens met de Touareg, zijn die electrische problemen nou al een keer opgelost? Eerste mailing was iig een en al technische problemen. Mag aannemen dat dit inmiddels wel op orde is?
En de Pheaton is imo gewoon een flop geworden, doordat het onder een verkeerde merknaam is uitgebracht. Want rijgedrag is gewoon super en het is nog luxe ook. Maar het blijft een volkswagen, en door iemand die een luxe personen auto zoekt, word er liever iets meer uit gegeven voor een Audi of BMW.
Erg leuk ja, maar idd, knal er 1 á 2 uit en koop een ECHTE sportwagen.
Maja duidelijk geen liefhebber van echte sportautos, maar meer liefhebber van de wat modernere snelle degelijke auto.
Pheaton is kwa auto niet echt een flop, Een bentley Flying spur heeft dezelfde motor (w12) en onderstel als de pheaton heb ik eens gehoord.
Probleem is denk dat er een VW logo op staat. Want ben eens eerlijk... Een auto van dat bedrag doet het goedkoop ogen? Dat vind ik tenminste
W12 komt inderdaad van VAG maar bentley heeft er 2 turbo's op geplaatst, van het onderstel weet ik het niet
Volkswagen moet gewoon bij kleinere modellen blijven, niemand wil een gigantisch VW teken op de grill van zijn CEO-auto
Ja man echt wel hoop dat mijn ouders ook gaan scheiden en ik een rijke stiefpappiee krijg wiiieeeeeeeeee