Show de auto's van je ouders #4

Status
Not open for further replies.
Ma, Lupo 1.4 16v, zelfde als op de foto alleen dan 4cm lager 8);

ina73p.jpg


Pa, Volkswagen Passat tdi, leasert 80dkm per jaar elke 2,5 jaar iets anders. Als op foto maar dan sedan;

350orrb.jpg


Broer is opzoek naar een nette Porsche 968 Clubsport en ik heb de 325i e36 erbij staan. Druk op maar 18 meter oprit :P
 
Ik kan/mag hem thuis niet eens op de oprit zetten. Hier staan er altijd vier, soms vijf.

Audi Q7 (pa)
Mini Cooper (ma)
Opel Corsa (ik)
Opel Corsa (broertje)
Renault Traffic (pa's bedrijfbusje)
 
Kieeeeet, ik mag je oom nu al 8) Ti, rood is heel fijn voor 159! Stond ook op SCARB Nieuwjaars meet. Erg fijn :).

Gooi hem alsjeblieft niet door wasstraat :'(, dat is het slechtste wat er is. Auto's worden sowieso belabberd afgeleverd. Bentleys,audi's vol swirls en hologrammen. Zijn maar weinig bedrijven die een auto echt goed afleveren.

Enige echte keer dat ik te spreken was over een aflevering was van een 147 bij Wim Prins. :)

Waar Jules werkt halen ze dus alle auto's door de wasstraat :X
http://www.hulshorst.nl/

Hij stond laast stil in de wasstraat met een Bentley CGT, de benzine was op :D
 
Die van mijn vader en mij, woon/werk bus
TDI 175pk
2051205.003.1M.jpg


Rijdt echt heerlijk die bus, goed overzicht over de wegen, veilig, en behoorlijk snel. Top van 183 voor zon bus:X

en de minder belangrijke de boodschappenauto van me moeder*D
momenteel zonder ladder<]
2128073.jpg
 
Hee, zo'n Crafter heb ik ook gehuurd om de zooi van gf te verhuizen... Vond het verdomd simpel/relaxed rijden voor zo'n kolos, ook door de binnenstad :)
 
Alleen verlengd zijn ze soms nogal groot :P. Bij de garage hadden ze er eentje (verlengd) voor onderdelen heen en weer te rijden. Die had na de eerste week al een flinke deuk. Die man vond em soms beetje hoog, lang etc :P

Mijn ouders hun auto`s hoef ik niet te laten showen :P. Stelt niets voor..
Ma heeft een fiets, niet eens een rijbewijs ofwat.
En me pa heeft een auto (auto van de zaak) Golf MK4, dikke 1.6. Gewoon totaal standaard, wieldoppen etc. 4 deurtjes, Blauw :)
 
zolang de auto's niet van mij zijn gooi ik ze fijn door de wasstraat en zolang ik zelf geen Ferrari rijd, gaan mijn auto's er ook doorheen
 
Die van mijn vader en mij, woon/werk bus
TDI 175pk
*foto*

Rijdt echt heerlijk die bus, goed overzicht over de wegen, veilig, en behoorlijk snel. Top van 183 voor zon bus:X

en de minder belangrijke de boodschappenauto van me moeder*D
momenteel zonder ladder<]
*foto*

Je heb niet eens een rijbewijs Boef! :D
 
Mn broer heeft het gepresteerd om in mijn renault 19 (jaja) op en neer naar Kiev te rijden.

ANWB pasje was gek genoeg niet nodig..
 
Ik ben al wel eens van Hengelo naar Amsterdam gereden en weer terug in een VW Passat (jaja!), ging helemaal niets kapot, ik moest alleen een keer stoppen om te plassen!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top