Show de auto's van je ouders #4

Status
Not open for further replies.
Me pa heeft vanmiddag de Lexus 250 IS Bussines Luxury bestelt.. oude scheurijzer wordt ingeruild.. dus over 2 maanden is ie dr:W Ben dr zelf behoorlijk blij mee:D Beter dan die bejaardenauto waar die nu in rond scheurt:+
 
Waar rijdt hij nu in? IS250 is wel mooi, weleens meegereden (oom van ex van me heeft zo'n ding)...

Toevallig een 1.4? Dingen zijn ook nog met ketting echt niet kapot te krijgen hoor!

Toen ik paar weken geleden een Twingo kocht voor m'n gf, kwam ik erachter dat die dingen <1997 ook een ketting hadden :D Bruut!
 
Dat zou ik hier eens moeten proberen, de auto op straat wassen. Buren zijn gelijk in paniek zodra ik met een emmertje naar buiten loop :/
 
Bij ons in de gemeente mag je je auto niet op straat wassen, tenminste er mag geen afvalwater in de put stromen. Was daarom de auto altijd bij een spuitcabine ergens op het industrieterrein :)
 
Bij ons in de gemeente mag je je auto niet op straat wassen, tenminste er mag geen afvalwater in de put stromen. Was daarom de auto altijd bij een spuitcabine ergens op het industrieterrein :)

8P
dan zou ik mijn auto iedere dag gaan wassen , wat een bs idd
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top