Show de auto's van je ouders #4

Status
Not open for further replies.
Bijna elke gemeente mag je je auto niet op straat wassen hoor.
Kijk het punt dat mensen de gemeente oid bellen, daar wordt het anders.

Dat soort mensen flip ik echt helemaal uit,

Wat voor een triest leven moet je niet hebben om je buurman te gaan verlinken als die met een emmer water buiten staat 8P.

Goede vrienden van Meld Misdaad Anoniem dus...

Fuckin' stakkers... kan ik echt pissig om worden!

Heb bij mij ook wel eens zo een milieu mannetje voor de deur gehad, maar toen ik aantoonde dat het wasproduct 100% natuurlijk was, en compleet biologisch afbreekbaar had hij niet zo een grote mond meer...

Waar rijdt hij nu in? IS250 is wel mooi, weleens meegereden (oom van ex van me heeft zo'n ding)...

Opel zafira nieuwe model.. zwart 16'' stof etc.. vrij standaard dus.. en het blijft een ouwe lullenwagen.. vind die OPC overigens wel tof die soms gepost wordt.. maar voor dat geld zou ik toch echt een andere auto kiezen..

Ik heb net m'n velgjes gedaan met één of andere velgcleaner. Als je ze afspoelt zie je de oliekringen verschijnen op de oprit. Lekker afgespoeld naar de put toe!
Gelukkig heb ik geen moeilijke buren :+

Heb niet de hele auto daar gewassen, dat doe ik ook gewoon in een box.
Had daar alleen even de velgjes gedaan met een emmertje water+dreft.

scheurijzah van paps. Voor de zondag uiteraard :)(inc. paps himself)

octagon016aq4.jpg

wat er bij ons al niet allemaal door de put is gespoeld...

laatst nog moest ik wat slechte benzine lozen, dus ik gooi het allemaal in de put (normaal gesproken doe ik dat niet, maar het sleutelen ging al klote enzo dus ik dacht de moord)

Komt mijn vader naar beneden van "wat ben je allemaal aan het doen, het stinkt in de badkamer naar benzine" ik dacht van hoe kan dat nou weer, blijkt die lucht gewoon via de riolering naar de plee te gaan
Zullen wel meer buren een meurende badkamer hebben gehad, maar niks gehoord :X

ik zou het anders toch niet kunnen verklaren dat het echt alleen maar in de badkamer naar benzine stonk, denk dat er ook wel een dikke liter doorheen ging

Dit kan dus zeker wel, wij hebben dit probleem en jaar geleden ook gehad maar met en goedwerkend toilet, douche zou dit idd niet mogen kunnen.

Een sifon kan weleens niet goed gevult zijn met water. En als je doortrekt is dit volgens mij het geval. Dan kan het dus prima.

Je wc = in feite een sifon. Dies altijd gevuld met water. stank zal toch ergens anders vandaan zijn gekomen. Mjah, vrij offtopic denk :P

Het hoort idd niet te kunnen, maar een niet goed werkende sifon kan best een luchtje door laten.
Benzine heeft een vrij sterke geur dus een paar druppeltjes zou al genoeg zijn om het te ruiken.

Zover deze les over sifon's en nu gaan we weer over auto's praten van ouders :P

Status
Not open for further replies.
Back