Show de auto's van je ouders #4

Status
Not open for further replies.
087e835291.jpg


:)

Mijn pappa precies zo in het blauw:)
2.0 TDI, Rijd goed hoor:)
 
Ja dus? Wil dat zeggen dat het daarom niet mogelijk is? Een BKR registratie is overigens lariekoek, als je de lasten kan betalen. Waarom betrek je het eigenlijk op mij? Volgens mij heb ik nooit gezegd dat ik voor die manier zou kiezen. :L

Xander, relax man... Ik had het niet persoonlijk over jou, maar over een willekeurig persoon die zo dom zou zijn... BKR-registratie zal wel geen probleem zijn, maar als je bijvoorbeeld NHG (Nationale Hyptoheek Garantie = 0,5% lagere rente) op je huis wilt heb je al een probleem...
 
Die van ons is gechipped;) Zit dacht ik zo rond de 180 pk:)

Ik wil ook... Pa heeft de station 2.0, nu dus ook 140 pk.. Heb hem toen wel geprobeerd over te halen om een 'zwaardere' motor te nemen.. Volgende versie is ik dacht 175 pk std? Maar dat wou hij dus, vond 140 pk al heel wat.. Sjah, wat wil je als je eerst een 1.9tdi 90 pk had :')
 
Ik wil ook... Pa heeft de station 2.0, nu dus ook 140 pk.. Heb hem toen wel geprobeerd over te halen om een 'zwaardere' motor te nemen.. Volgende versie is ik dacht 175 pk std? Maar dat wou hij dus, vond 140 pk al heel wat.. Sjah, wat wil je als je eerst een 1.9tdi 90 pk had :')

M'n pa heeft hem in duitsland laten doen:) Dus eerst gewoon de std 140pk;)
ik vraag me af wat er nou nog meer uit die 170 pk versie valt te halen:D

Edit; @ JD kunnen ze daar 200 pk halen @ de 170 pk versie;)
 
M'n pa heeft hem in duitsland laten doen:) Dus eerst gewoon de std 140pk;)
ik vraag me af wat er nou nog meer uit die 170 pk versie valt te halen:D

Edit; @ JD kunnen ze daar 200 pk halen @ de 170 pk versie;)

Maar VW heeft toch een systeem met eigenlijk 2 motoren? Een 2.0 en een 1.9.. 1.9 hebben ze dan geloof ik in 90 en 120 pk.. En dan 2.0 in 140 en 175.. In principe is een 175 toch al een gechipte 140 van fabriek af? Of heb ik dit nu verkeerd?
 
Maar VW heeft toch een systeem met eigenlijk 2 motoren? Een 2.0 en een 1.9.. 1.9 hebben ze dan geloof ik in 90 en 120 pk.. En dan 2.0 in 140 en 175.. In principe is een 175 toch al een gechipte 140 van fabriek af? Of heb ik dit nu verkeerd?

http://www.autoweek.nl/carbaseresul...deuren=4&srchpage=1&cache=no&vpos=-1&ref=atag

1.9 TDI in 105 pk
2.0 TDI in 140 en 170pk.

Mischien zit er wel verschil in injectoren en heel mischien een andere Turbo.

Vaak zijn dat de verschillen tussen de motoren.
Ook zo met de 20VT motoren.

De 150pk versie heeft een k03 turbo en andere injectoren als een
210/225pk versie die de grotere k04 turbo en grotere injectoren heeft.

Coorect me if í'm wrong ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top