Ja dus? Wil dat zeggen dat het daarom niet mogelijk is? Een BKR registratie is overigens lariekoek, als je de lasten kan betalen. Waarom betrek je het eigenlijk op mij? Volgens mij heb ik nooit gezegd dat ik voor die manier zou kiezen. :L
Xander, relax man... Ik had het niet persoonlijk over jou, maar over een willekeurig persoon die zo dom zou zijn... BKR-registratie zal wel geen probleem zijn, maar als je bijvoorbeeld NHG (Nationale Hyptoheek Garantie = 0,5% lagere rente) op je huis wilt heb je al een probleem...
Ik wil ook... Pa heeft de station 2.0, nu dus ook 140 pk.. Heb hem toen wel geprobeerd over te halen om een 'zwaardere' motor te nemen.. Volgende versie is ik dacht 175 pk std? Maar dat wou hij dus, vond 140 pk al heel wat.. Sjah, wat wil je als je eerst een 1.9tdi 90 pk had :')
Ik wil ook... Pa heeft de station 2.0, nu dus ook 140 pk.. Heb hem toen wel geprobeerd over te halen om een 'zwaardere' motor te nemen.. Volgende versie is ik dacht 175 pk std? Maar dat wou hij dus, vond 140 pk al heel wat.. Sjah, wat wil je als je eerst een 1.9tdi 90 pk had :')
Maar VW heeft toch een systeem met eigenlijk 2 motoren? Een 2.0 en een 1.9.. 1.9 hebben ze dan geloof ik in 90 en 120 pk.. En dan 2.0 in 140 en 175.. In principe is een 175 toch al een gechipte 140 van fabriek af? Of heb ik dit nu verkeerd?
Maar VW heeft toch een systeem met eigenlijk 2 motoren? Een 2.0 en een 1.9.. 1.9 hebben ze dan geloof ik in 90 en 120 pk.. En dan 2.0 in 140 en 175.. In principe is een 175 toch al een gechipte 140 van fabriek af? Of heb ik dit nu verkeerd?