Show de auto's van je ouders #4

Status
Not open for further replies.
Mijn pa geeft niet eens heel veel om auto's.. Hij vindt het leuker om met z'n bootje of motor te klieren :)
Maar er zijn inderdaad mensen die krom liggen voor een auto om maar een beetje status af te dwingen.....

Mjah, mijn pa is ook zo'n type... Gaat 5x per jaar zeilen, en rijdt in een Opel Zafira uit 2003... In het grijs, nieuw gekocht, erger kan niet... Maar nu ligt hij wel een brochure van een huis dat ik nooit van ze lang zal ze leven kan betalen, dus jah... Mijn vader is dus absoluut geen autoliefhebber :)

Als ik straks geen student meer ben kan ik mezelf zonder problemen een auto aan laten smeren van 50.000e. En dat terwijl ik een starter ben. Heb ik dan veel geld omdat ik een dure auto rijd? Maar dit is lichtelijk offtopic.

Ik zou er graag voor willen betalen hoe jij gaat kijken als je voor je eerste hypotheek gaat en ze checken je BKR-registratie... Dan val ik echt van m'n stoel :D

geen ouders hier die ook de trotse bezitter zijn van de o zo trouwe o zo zeldzame .... OPEL ZAFIRA :P mijne wel ;)

Nou, mijn pappie is er dus zo 1 :+
 
Ik zou er graag voor willen betalen hoe jij gaat kijken als je voor je eerste hypotheek gaat en ze checken je BKR-registratie... Dan val ik echt van m'n stoel :D

Ja dus? Wil dat zeggen dat het daarom niet mogelijk is? Een BKR registratie is overigens lariekoek, als je de lasten kan betalen. Waarom betrek je het eigenlijk op mij? Volgens mij heb ik nooit gezegd dat ik voor die manier zou kiezen. :L
 
Last edited:
dus ik ben blijkbaar niet de enige met ouders die een zafira hebben ;), een 1.8, al weer een jaartje of 6 oud volgens mij...
 
Ja dus? Wil dat zeggen dat het daarom niet mogelijk is? Een BKR registratie is overigens lariekoek, als je de lasten kan betalen. Waarom betrek je het eigenlijk op mij? Volgens mij heb ik nooit gezegd dat ik voor die manier zou kiezen. :L

Denk dat hij het anders bedoelt.. Wat denk je dat er qua hypotheek overblijft als je al een dergelijke schuld hebt (want ze kijken wel wat je per maand aflost aan die lopende schuld)? Kun je misschien net een hutje op de hei van kopen..

Tis ook niet persoonlijk bedoelt..
 
Tegenwoordig genoeg geldverstrekkers die niet moeilijk doen om BKR registratie. Dat daar wat tegenover staat is vanzelfsprekend :D. Vraag me altijd af wat voor kanslozen daar dan aankloppen. Is natuurlijk gedoemd te mislukken.
 
idd, heb het ook nooit zo begrepen, wat denken mensen nou als ze naar die gare geldverstrekkers gaan ? je gaat er gewoon nooit beter van worden :P

de overheid zou het eingelijk gewoon moeten verbieden oid, want volgens mij zijn er echt teveel mensen die financieel in de problemen zitten daardoor
 
087e835291.jpg


:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top