... korte vraag:
Hebben al jullie ouders zoveel geld.. of posten de mensen met 'gewone' autootjes in de familie niet... ?
Dat was een kadett, van Siroj z'n vader dacht ik.
... korte vraag:
Hebben al jullie ouders zoveel geld.. of posten de mensen met 'gewone' autootjes in de familie niet... ?
Ik blijf het vreemd vinden dat veel personen direct denken dat iemand een hoop geld heeft als deze in een dure auto rijdt.
Blijkbaar is dat bij veel mensen onlosmakelijk verbonden.
Iedereen hier zal rond de 16-25 jaar zijn.. Ouders zitten meestal op een leeftijd rond de 40/50 jaar dan.. Volgens mij zijn er rond die leeftijd niet meer zoveel mensen die al hun spaarcenten in een auto stoppen... Vandaar lijkt het me helemaal geen rare redenering om te denken dat mensen met een dure auto veel geld hebben
Veel mensen hebben een pl-etje of staan dik in de schulden, of moeten nog tig jaar hun huis afbetalen. Maar rijden wel in een dikke auto...
Zegt dus niks
Ik vind het net een wat lompere Mondeo, met een a-sociale patserster voorop :?
http://upload.wikimedia.org/wikiped...220_Blue.jpg/800px-Ford_Mondeo_ST220_Blue.jpg
Ik vind het een verschrikkelijke beredenering, aangezien je zomaar wat aanneemt. Het is absoluut niet nodig vandaag de dag om een auto te kopen met persoonlijk vermogen. Daar hoef ik niets meer aan toe te voegen. Een verband tussen rijk en dure auto is er niet.
Als ik straks geen student meer ben kan ik mezelf zonder problemen een auto aan laten smeren van 50.000e. En dat terwijl ik een starter ben. Heb ik dan veel geld omdat ik een dure auto rijd? Maar dit is lichtelijk offtopic.