Show de auto's van je ouders #3

Status
Not open for further replies.
ford-focus-st-s1b.jpg

Morgen wordt ie geleverd :D :love:

Met die handrem... als die handrem gewoon goed is maakt dat niks uit.. voldoende ingevet etc..

En als je hem nooit gebruikt gaat ie ook sneller vastzitten.. gewoon gebruiken dus.

Gewoon in de versnelling.

Ik snap niet wat iedereen heeft te klagen over vastgevroren handremmen en vierkante banden 8P. In een oude grafbak misschien? Dit is toch de auto van je ouders topic :X

Net ff naar den bosch op en neer. Wat een heerlijke bak hebben wij toch :D

Als je zou lezen, dan zou je het vast wel snappen.

Pfff, wat een onzin... Heb 3 winters in een vergelijkbare A3 als de jouwe gereden, nu een Leon (eerste winter gehad)... Nog nooit gebeurd... Over het algemeen zijn het allemaal brikken waar het gebeurd lijkt het, heb het zelf nog nooit meegemaakt dat hij vastvroor :)

Liever voorkomen dan genezen toch?

Krijg je hem ook in die kleur?

Ja, hij staat voor de deur trouwens :)
Net weer een stukkie gereden :love:

FORD FOCUS; 2.5I 166 KW
Voertuig
Kenteken
Voertuigsoort personenauto
Merk FORD
Handelsbenaming FOCUS; 2.5I 166 KW
Brandstof Benzine
Kleur(en) ORANJE

Motor

Brandstof Benzine
Aantal cilinders 5
Cilinderinhoud 2521 cm3
Vermogen 166 kW

Algemeen

Brandstof Benzine
G3 Installatie N.v.t.
Brandstofverbruik
- stad 13,80 l/100km
- buitenweg 6,80 l/100km
- gecombineerd 9,30 l/100km

Milieu
Roetfilter N.v.t.
CO2 uitstoot gecombineerd 224 g/km
Euroklasse N.v.t.
Zuinigheidslabel E

Vrij zuinig dus nog..

dat gecombineerde gebruik ga je bij lange na niet halen :D

blijft mooie bak die RS, alleen zou ik hem zelf niet in het oranje genomen hebben. Al vind ik de kleur niet lelijk.

Vierkante banden krijg je door te slippen met je handrem, daar gaat het om. Het boeit uiteraard niet of je de auto parkeert met de handrem of dat je hem in de versnelling zet:')

http://www.caradisiac.com/media/images/le_mag/mag251/ford-focus-st-s1b.jpg

Morgen wordt ie geleverd :D :love:

Echt een koningswagen! Als ik eenmaal werk is het voor mij zeer zeker een kanshebber. Ik heb hem eens in ht oranje gespot en het is werkelijk waar een zeer vette en opvallende kleur. De keuze tussen zwart en oranje zou voor mij erg moeilijk zijn. Oranje is erg vet maar verveeld misschien op den duur. Zwart is wat saaier maar ook erg mooi.

Site is ook :W

http://www.fordfocus-st.nl

Mn pa heeft 3 zwarte wagens achter elkaar gehad dus dan gaat dat ook wel vervelen, plus dat dit gewoon een deal was die je niet kon negeren.

Hij is trouwens ook door een bedrijf in de wax gezet dus hij glimt als een mofo :D

Status
Not open for further replies.
Back