Show de auto's van je ouders #3

Status
Not open for further replies.
Net even een testrit gemaakt in die Mondeo, we hadden de 145 PK versie mee.
Rijd echt zalig dat ding! + We hadden de titanium versie, en die staat nu ook in de bestelling!

Auto van me vader:)

Foto-P8KB4ZAD.jpg

Vind hem er niet op lijken..

Mondeo is volgens mij veel groter, viel me ook op dat de achterkant erg hoog was, wat echt bruut oogt!!:)

Kan niet wachten tot ie hier staat, mooi ff cruisen met dat ding :W

Nieuwe Mondeo is niet lelijk, ik denk alleen dat hij snel verveelt, net als de huidige Passat...

moest iedereen eens zo denken als jij? dan was de wereld niet veel meer geweest he?

Wil je een principiële discussie met me aangaan, be my guest... Wel via PM graag...

Kom op zeg, zo´n MPS is echt kk lelijk!

Een 3 is dus mooi (he, Pat?)

Robert, gvd wat een bak zeg! :~

God, kocht mijn pa maar een ST :love:

Kocht m'n pa maar een wat anders :|

Ford is begonnen met die velgen. Daarna kwamen Open en BMW met die dingen, maar dan net iets anders. Volgens mij heeft Mazda ook nog een variant ervan.

Een OPC/Lambo/ST-velg zit echt wel verschil tussen...

Moeder weer met een geweldige actie:
Handrem niet goed op de Clio gedaan, ding de oprit afgerold zo bij de overburen in de coniferen :D :D

Moeder weer met een geweldige actie:
Handrem niet goed op de Clio gedaan, ding de oprit afgerold zo bij de overburen in de coniferen :D :D

M'n moeder heeft het ooit een keer gepresteerd om een dikke 3,5 kilometer met de handrem erop naar huis te rijden. :X Ding rookte vrij aardig.

Mijn broer had de handrem op zijn 155 laten staan, terwijl ik hem aan het slepen was met de Mondeo. Ik vond het al vrij apart mgoed, dat was dus de reden. :rolleyes:

Nieuwe Mondeo kan ik alleen de station uitvoering mooi vinden. Achterkant vooral. De normale Mondeo is echt een mixje van veel merken imo, S40 & Lexus IS250 vooral. Ze rijden wel lekker alleen je hebt nog minder overzicht dan in de vorige Mondeo.

Ik ben dus echt 100% met Erik wat betreft die Mazda 3, echt foeilelijk imo.

lol! als ik een auto met handbak rijd laat ik hem gewoon in versnelling staan hoef je ook geen handrem erop te zetten

Hier ook, kan de keren dat ik de handrem het afgelopen jaar heb gebruikt volgens mij nog op 1 hand tellen.

Tijdje geleden in de auto van een vriend van me gereden, hij zet m altijd op de handrem en in z'n vrij als hij parkeert. Ik dus die auto geparkeerd (fileparkeren) gaat hij even later weer rijden. Start die ze auto schiet dat ding naar voren recht op de auto voor ons af:o, scheelde echt heel weinig of ze auto was een stukje korter.:D

Ik heb ook een keer achter het busje van mn werk aan moeten rennen. Moet er erg dom uit hebben gezien, maar ik was blij dat ik nog in de auto kon springen :X

Van mij mag het wat dat betreft wel weer wat gaan sneeuwen.. Groot leeg parkeer of industrieterrein + sneeuw + ragbak = dikke fun :)

Status
Not open for further replies.
Back