Show de auto's van je ouders #3

Status
Not open for further replies.
Je moet erg wennen ja, maar als je het eenmaal door heb kan je flink goed wegknallen.

230 gehaald vanmiddag, had nog over maar de weg was op.

6.8 voor de Focus.
7.4 voor de Mondeo

Vergeet niet dat ze beiden 225 pk hebben he.
Focus zal 150 kg lichter oid zijn denks?

Mja Focus of Mondeo ST , het zal beiden goed hard gaan :D

waarom ga je niet eens in een mazda 3 mps proefrijden, trekt sneller op, hogere top, beter chipbaar en ik vind hem mooier dan een focus(maar das persoonlijk uiteraard) en er zitten meer accesoires op(led verlichting achter, elekramen achter, automatische airco, halflederen bekleding, xenon en koplampsproeiers)

MPS staat ook erg goed bekend en gezien de ringrijden van de 3 MPS zal de Focus zeker niet veel sneller zijn. Ik denk dat de MPS op de ring sneller is dan de Focus. Bij dagelijks gebruik zal je denk ik weinig verschil merken tussen die 2.

Vorige week zat er een ST achter me, ik ging toch met 110 door een bocht (A29 omhoog bij Oud Beijerland voor de bekenden), die ST knalde achter me aan :P

Kreeg toch wel opgestoken duimpje, maar toen wassie weg :W

Vorige week zat er een ST achter me, ik ging toch met 110 door een bocht (A29 omhoog bij Oud Beijerland voor de bekenden), die ST knalde achter me aan :P

Kreeg toch wel opgestoken duimpje, maar toen wassie weg :W

Ik geloof er NIETS van dat je die bocht met 110 pakt Jelle :p . Die bocht dien je met respect te pakken. t.t

Lorenzo weet ook welke bocht het is. O, wacht even. Ze reden een afslag te ver :D . Binnendoor via Klaaswaal is OOK mooi.

Jorne, waar is dat? Hengelo? Lijkt nml op 'die weg naar Deurningen'

Yes was vroeger een doorgaande weg naar deurningen, kwam je achter het huis van snellers uit.. bijna naast me ziet laurens heuvel ! misschien zegt je dat wat ;)

Status
Not open for further replies.
Back