Show de auto's van je ouders #3

Status
Not open for further replies.
Alsof de overheid winst maakt ofzo. Ze moeten het geld toch ergens vandaan halen. Of je het nou via je loon betaalt of via de aankoop van een nieuwe auto, netto betaal je toch hetzelfde.

om nog maar even een duit in het zakje te doen.. Nee, de overheid maakt geen winst.. Die zorgen wel dat ze geen winst maken door het uit te geven aan de meest banale projecten die je je maar kan bedenken! :X

om nog maar even een duit in het zakje te doen.. Nee, de overheid maakt geen winst.. Die zorgen wel dat ze geen winst maken door het uit te geven aan de meest banale projecten die je je maar kan bedenken! :X

Daar heb je helemaal gelijk in. Maar daar doe je helaas niks aan. En sterker nog, de overheid maakt geen winst maar verlies.

Ja, maar in een ander land is het de loonbelasting. Het is toch lood om oud ijzer op welke manier je de belasting betaalt? Je betaalt het toch wel namelijk.

true, en als je ziet hoe die ambtenaren werken bij gemeente huis:X , niet tever geten die gasten die de plantjes en hegjes snoeien:X

klopt, maar wat kunnen wij eraan doen?.. idd niks

wij werken ons de pleuris en betalen veel belasting en die fuckers bij het gemeente huis zitten dom met elkaar te lullen terwijl ik gewoon mensen staan te wachten van ons zuurverdiende salarisje:L

als een bedrijf dingen verkeerd doet raakt het zijn klanten kwijt..

als de overheid iets verkeerd kun je er niks aan doen!

wel dus. die lui snappen niet hoe ze moeten werken,

das 1 van de zoveel onderdelen van de overheid, en het gaat bijna overal zo.

als ik zie de rdw keurmeesters die bij ons wel een steekproeven komen doen, die lui hebben alle tijd voor lullen en praatjes maken.

Ga jij daar toch ook werken:+ of de plantjes en hegjes doen...

ik werk wel voor mijn geld:)

als ik zie de rdw keurmeesters die bij ons wel een steekproeven komen doen, die lui hebben alle tijd voor lullen en praatjes maken.

Dit soort praatjes hoor ik dus veel van jongens bij ons uit de werkplaats over het kantoorpersoneel. Echter komen zij stipt om 07:30 binnen en zijn stipt om 16:30 weg en vergeten dan even dat jij om 21:30 het kantoortje af sluit..
Het gras lijkt altijd groener bij de buren ;)

wel dus. die lui snappen niet hoe ze moeten werken,

das 1 van de zoveel onderdelen van de overheid, en het gaat bijna overal zo.

ik werk wel voor mijn geld:)

Dus omdat de rdw keurmeesters niet doorwerken ,moet jij veel belasting betalen? Dat was het probleem toch?

Ontopic:

Ouders hebbe eenVolvo v40, niks bijzonders

(Niet deze :+)
Volvo-V40-8xiJ.jpg

Tja, maar dat ligt niet aan die mensen, maar aan het management van de overheid in zijn algemeen.

Inderdaad, de overheid moet eens wat meer aandacht gaan besteden aan efficiënt werken. Dat er belasting betaald moet worden is nog niet zo het probleem, maar waar het dan weer naar toe gaat is wat zo frustrerend is.

Inderdaad, de overheid moet eens wat meer aandacht gaan besteden aan efficiënt werken. Dat er belasting betaald moet worden is nog niet zo het probleem, maar waar het dan weer naar toe gaat is wat zo frustrerend is.

Om een prachtig voorbeeld te geven.. De gemeente (overheid) hier heeft op ons Marktplein een hele grote stellage gebouwd met allerlei lampen in.. Een 'lichtpagode'.. Ding was super, prachtig, mega, mooi, maar vooral DUUR!!! En nu? Het ding mag niet meer aan.. Hoezo niet? Omdat het 'apparaat' voor de apartementen staat, mensen hebben nu de hele nacht een blauw/groen/gele/witte/orange lamp in hun slaapkamer aanstaan...

Hoe idioot kun je zijn :X..

Ze geven het geld uit aan de verkeerde te dure dingen

hier ook, ze hadden een brug gekocht van 2 ton, maar toen kwamen ze erachter dat die 20cm te kort was!!!!!!!!!!!!:?

Maarjah, wat wil je ook.. Stel ambtenaren aan het werk die te lui zijn om van kantoor af te komen (tussen 08.30 en 17.00)..

volgens mij worden er sirieus honderden miljoenen aan zinloze dingen verneukt in ons landje :P

in elke stad of dorp staat wel iets dat totaal zinloos is :P

maja ontopic denks :D

Bescherming van die Hirschi ali bijvoorbeeld, terwijl haar werkgever (eeb of andere Amerikaanse denktank) makelijk haar beschering kan betalen. 4 miljoen per jaar voor 12 bodyguards, een auto en nog wat van die onzin

Wonen jullie allemaal 6 maanden per jaar in het buitenland ofso, lekker belangrijk, ga anders een handtekeningenactie houden als je er wat aan wil veranderen.

waggie's pleaseee

jij toch ook dan :)

Mwoah, denk dat m'n pa's auto iets meer waard is met inruil, scheelt niet veel denk ik...

goedkopere prijzen .

*ahum*

De auto is gewoon de melkkoe van de overheid.

Klopt, en het einde is nog niet in zicht...

true, en als je ziet hoe die ambtenaren werken bij gemeente huis:X , niet tever geten die gasten die de plantjes en hegjes snoeien:X

Als die gasten niet zouden snoeien, zouden ze thuis zitten... Vaak zijn het ook mindervaliden (geestelijk dan wel lichamelijk) of mensen die gewoon niet veel stress aankunnen, of autistisch zijn, dus da's wel heel makkleijk...

En weet jij hoe ze werken bij een gemeentehuis?

Dit soort praatjes hoor ik dus veel van jongens bij ons uit de werkplaats over het kantoorpersoneel. Echter komen zij stipt om 07:30 binnen en zijn stipt om 16:30 weg en vergeten dan even dat jij om 21:30 het kantoortje af sluit..
Het gras lijkt altijd groener bij de buren ;)

Juist, eerste dat mij te binnen schiet... Leuk als je van die mensen tegenkomt die jou een luie kantoorpik vinden... Werk jij je dan maar rot voor minder geld, wie is er nou gek?

Status
Not open for further replies.
Back