Show de auto's van je ouders #3

Status
Not open for further replies.
En dan ga je dat ding invoeren en betaal als je nog de bpm. Heeft totaal geen zin. De auto moet dan zeker een jaar of 4 zijn wil je er echt baat bij hebben.

Misschien heeft zn pa wel een huis in Espana. Mn pa rijdt de komende jaren ook gewoon op Belgische platen hoor :!

Ik denk toch dat Amerika het gunstigste is qua prijzen.

Een 335i coupé (zonder opties) kost in Amerika 40.800$ = 29.150€ (koers is 1.4 geloof ik)
In belgie 48.500€
In Nederland 58.500€

foto (van e46 forum):

[IR]http://i25.photobucket.com/albums/c55/Chrisalano22/Random/100_1415.jpg[/IR]

Jij post je ouders auto hier ook nooit.. Dus doe ik het wel voor jou! Foto van afgelopen zaterdag toen we op de sloop op zoek gingen naar onderdelen voor mijn motor... Fototoestel hadden we op zak, dus ook maar even de bak van mijn pa er op gezet.. We hebben ook nog een groene skibox voor op het dak :winner: :

[ir]http://www.garagebogaerts.nl/images/occasions/Kadett%204%20deurs.JPG[/ir]

Genoeg gecompenseerd zo Mark? Niet iedereen heeft het even breed

W00t die auto's zijn ondertussen zeldzamer dan de gemiddelde auto op de vorige pagina hoor :D.

Maargoed om ook maar eventjes mee te doen:
Pa:
Opel-Vectra_4856756.jpg

Ma:
auto2.jpg

En dan m'n schoonouders, toch ietwat interessanter:
Pa:
152.jpg

Ma:
558697-A.JPG

Last edited:
Ik denk toch dat Amerika het gunstigste is qua prijzen.

Een 335i coupé (zonder opties) kost in Amerika 40.800$ = 29.150€ (koers is 1.4 geloof ik)
In belgie 48.500€
In Nederland 58.500€

foto (van e46 forum):

[IR]http://i25.photobucket.com/albums/c55/Chrisalano22/Random/100_1415.jpg[/IR]
zijn vaak wel goedkoper geproduceerd toch? (cheapere remmen/afwerking etc)

Verschilt per auto. Want fabrieken leveren aan Nederland tegen goedkopere prijzen dan aan andere landen, dit om het nog een beetje recht te trekken voor de consument.

Snap niet dat iedereen altijd zo loopt de huilen over het belastingstelsel.
Hebben jullie het allemaal zo slecht ofzo:?

Snap niet dat je op zon manier reageert..

Mag toch best NL met een ander land vergelijken mbt belastingen?

en: "Hebben jullie het allemaal zo slecht ofzo:?" Slaat natuurlijk echt op lucht

TJa, als je het hier zo kut vind, waarom vertrek je dan niet denk ik dan altijd maar?

Het is nou eenmaal zo, klaar. Daarom is het nog niet meteen een kut land? :D

Snap niet dat je op zon manier reageert..

Mag toch best NL met een ander land vergelijken mbt belastingen?

en: "Hebben jullie het allemaal zo slecht ofzo:?" Slaat natuurlijk echt op lucht

Slaat niet persé op jou ofzo hoor.

Maar je hoort zo vaak als het over het Nl'se belastingstelsel gaat dat het hier zo slecht is etc. Alsof de overheid je aan het beroven is ofzo, en dat is naar mijn mening beetje overdreven.
En het is niet dat ik een papa en mama heb die uitkeringstrekker zijn en dus dik baat heb ofzo bij dit stelsel, in tegendeel zelfs.
Maar dat NL kutland gepraat kan ik denk ik gewoon niet zo goed tegen.

Alsof de overheid winst maakt ofzo. Ze moeten het geld toch ergens vandaan halen. Of je het nou via je loon betaalt of via de aankoop van een nieuwe auto, netto betaal je toch hetzelfde.

Status
Not open for further replies.
Back