H Henri Well-Known Member 22 October 2007 #803 S.Wokkel said: Wat een pauper wasstraat. Zoek dan een fatsoenlijke op, als je enigzins de krassen wil minimaliseren. Hier in lwd hebben ze een vrij goeden 1, met zachte borstels ed. Voor verlaagde auto's is die wasstraat ook fijn Click to expand... Welke is dat bij die anties?
S.Wokkel said: Wat een pauper wasstraat. Zoek dan een fatsoenlijke op, als je enigzins de krassen wil minimaliseren. Hier in lwd hebben ze een vrij goeden 1, met zachte borstels ed. Voor verlaagde auto's is die wasstraat ook fijn Click to expand... Welke is dat bij die anties?
William_sr Well-Known Member 22 October 2007 #808 Ik kan hem ook niet lelijk vinden eigenlijk. Stukken beter als de vorige iig
D10N ookwel Dion! 22 October 2007 #810 me vader Jeep Grand cherokee (WJ) 2000 3.1 5cilinder TDi me Moeder +pippi+ Jeep Wrangler 2.5 4cilinder en 1 van mij en nog 3 van mij
me vader Jeep Grand cherokee (WJ) 2000 3.1 5cilinder TDi me Moeder +pippi+ Jeep Wrangler 2.5 4cilinder en 1 van mij en nog 3 van mij
SiRoj CBR600 FSport 22 October 2007 #813 Nice.. Dus je hebt maar 4 auto's, vind ik een beetje weinig eigenlijk!
D10N ookwel Dion! 23 October 2007 #814 die suzuki vitara (4breedstralers voorop) wordt van de week verkocht :X en ach.. je moet wat
M M@rtijn Well-Known Member 23 October 2007 #816 D10N said: die suzuki vitara (4breedstralers voorop) wordt van de week verkocht :X en ach.. je moet wat Click to expand... Wat kost zo'n vitara nou nog dan in die staat, dus grotere banden,verhoogd etc ? (pm)
D10N said: die suzuki vitara (4breedstralers voorop) wordt van de week verkocht :X en ach.. je moet wat Click to expand... Wat kost zo'n vitara nou nog dan in die staat, dus grotere banden,verhoogd etc ? (pm)
suffie Well-Known Member 23 October 2007 #817 D10N said: die suzuki vitara (4breedstralers voorop) wordt van de week verkocht :X en ach.. je moet wat Click to expand... Rijd wel is met iemand uit mijn klas met een verhoogde Samurai door het terrein achter archeon (alphen). Zijn vrienden hebben ook extreme Samurai's! echt te hoog en te grote banden :W
D10N said: die suzuki vitara (4breedstralers voorop) wordt van de week verkocht :X en ach.. je moet wat Click to expand... Rijd wel is met iemand uit mijn klas met een verhoogde Samurai door het terrein achter archeon (alphen). Zijn vrienden hebben ook extreme Samurai's! echt te hoog en te grote banden :W
S.Wokkel www.tussenhaakjes.nl 23 October 2007 #818 HenriH said: Welke is dat bij die anties? Click to expand... ja, bij wijma...
H Henri Well-Known Member 23 October 2007 #819 S.Wokkel said: ja, bij wijma... Click to expand... IK heb nu dus wel vette swirs op me auto door die was straat
S.Wokkel said: ja, bij wijma... Click to expand... IK heb nu dus wel vette swirs op me auto door die was straat
Nicolàs Well-Known Member 26 October 2007 #820 Oke, de midlife is compleet, dit staat nu in de garage...