Alsof de overheid winst maakt ofzo. Ze moeten het geld toch ergens vandaan halen. Of je het nou via je loon betaalt of via de aankoop van een nieuwe auto, netto betaal je toch hetzelfde.
om nog maar even een duit in het zakje te doen.. Nee, de overheid maakt geen winst.. Die zorgen wel dat ze geen winst maken door het uit te geven aan de meest banale projecten die je je maar kan bedenken! :X
om nog maar even een duit in het zakje te doen.. Nee, de overheid maakt geen winst.. Die zorgen wel dat ze geen winst maken door het uit te geven aan de meest banale projecten die je je maar kan bedenken! :X
Ga jij daar toch ook werken:+ of de plantjes en hegjes doen...
als ik zie de rdw keurmeesters die bij ons wel een steekproeven komen doen, die lui hebben alle tijd voor lullen en praatjes maken.
wel dus. die lui snappen niet hoe ze moeten werken,
das 1 van de zoveel onderdelen van de overheid, en het gaat bijna overal zo.
als ik zie de rdw keurmeesters die bij ons wel een steekproeven komen doen, die lui hebben alle tijd voor lullen en praatjes maken.
ik werk wel voor mijn geld
Tja, maar dat ligt niet aan die mensen, maar aan het management van de overheid in zijn algemeen.
Inderdaad, de overheid moet eens wat meer aandacht gaan besteden aan efficiënt werken. Dat er belasting betaald moet worden is nog niet zo het probleem, maar waar het dan weer naar toe gaat is wat zo frustrerend is.
hier ook, ze hadden een brug gekocht van 2 ton, maar toen kwamen ze erachter dat die 20cm te kort was!!!!!!!!!!!!:?
Het gras lijkt altijd groener bij de buren
jij toch ook dan
goedkopere prijzen .
De auto is gewoon de melkkoe van de overheid.
true, en als je ziet hoe die ambtenaren werken bij gemeente huis:X , niet tever geten die gasten die de plantjes en hegjes snoeien:X
Dit soort praatjes hoor ik dus veel van jongens bij ons uit de werkplaats over het kantoorpersoneel. Echter komen zij stipt om 07:30 binnen en zijn stipt om 16:30 weg en vergeten dan even dat jij om 21:30 het kantoortje af sluit..
Het gras lijkt altijd groener bij de buren