Nee true, weet ook niet wat het scheelt, maar hij vindt het altijd wel leuk om met de auto te spelen als ik erbij in zit.. en als je dan zelf schakelt gaat hij verder in de toeren natuurlijk:+
Normaal rijdt hij toch altijd in de D.. (elke keer ritjes naar Belgie, Frankrijk en weer terug)..
Hij wou laatst mijn golf ook een keer proberen, eind van de straat had hij hem maar weer omgeruild voor zijn eigen auto 8P
hehe hij wilt gewoon tof doen bij jouZo van: "kijk ik ben hip" 8)
Mijn vader is best saai op dat gebied
Jouw pa is van de Turkse Maffia, die cruisen alleen :W
Ik schakel nog meer als een ouwe lul (zuinig rijden) tov mn pa, die trekt altijd door (maja moet je wel met die moekebus wilt het een beetje vooruit gaan :+)
Post die maffia bus van jullie nog eens dan Izimo 8)
dat zelfschakelen slaat imo nergens op hoorwe hadden het ook op de x5 en ook op de a6, gebruik het dus werkelijk nooit. In het begin een paar keer, maar is niks speciaals...Als je beetje sportief wilt rijden zet je em maar in de S, klaar.
In die X5 (bij ons 3.0D) Weet ik vrijwel zeker dat de sportstand langzamer is dan gewone automaat. Hij trekt namelijk langer door in de touren, maar die diesel trekt em juist bij lage touren. Dat schakelen is wel praktisch in bergen
Zo die zit dus in de 'recycling'!
Ooit eens een meisje na uitgaan naar huis gebracht en onderweg zei ze, straks niet schrikken hoor want me vader zit in de recycling. Ik zo wtf? Nah doorfiets dus, komen we daar, fucking kamp & autosloop daar.. Wist niet hoesnel ik naar huis moest komen!!!