Erik is ook mod geweest. Het gaat erom dat er hier gemod wordt door mensen die niet echt actief zijn hier.
In sommige gevallen moet je inderdaad weten hoe het topic inelkaar zit, om te kunnen bepalen of iets wel of niet kan. Maar...als de regels overtreden worden, dan worden ze overtreden, en dan mag iemand daar gewoon voor gebanned worden. Dan heeft het er simpelweg niets mee te maken of de mod actief is in het topic of niet.
Als iemand voor een weekje gebanned wordt, en heel wijs een nieuwe account gaat aanmaken, en dit ookal meerdere malen is gebeurt, dan is het op een gegeven moment gewoon klaar, zo simpel werkt het.
En dan kunnen mensen als Erik. wel weer een beetje gaan lopen posen hier voor hun forum vriendjes, even laten zien hoe stoer ze wel niet zijn door een mod het vuur aan de schenen te leggen, daar zeg ik dan wat van ja. En dat ik daar dan ook weer zo'n niet onderbouwde kinderachtige reactie op krijg bewijst alleen maar weer dat hij ook doorheeft dat het eigenlijk te zielig is wat hij doet, maarja...de arme jongen moet natuurlijk wel in zijn rol blijven.
Maargoed...strax wordt het nog echt tijd ook om een U&A topic aan te maken, wat natuurlijk helemaal niet nodig is. Arne..ik snap wat je bedoelt, maar dat gaat in dit geval gewoon niet op. Stephan is irritant, en kan alleen maar dom verdrag vertonen op forum, soms is het grappig, maar meestal gaat het gewoon te ver. Dat hij nu IP banned is is zijn eigen domme fout
Vrede op aarde, en let's go ontopic...
*edit* ik zie dat je een edit hebt gedaan, als ik jou schijnheilig wil noemen, dan mag ik dat, want op een forum heerst ook een vrijheid van meningsuiting. En nogmaals..ik ben het verder gewoon met je eens hoor, ook wat je er nu bij hebt getypt. Ik vond het persoonlijk ook jammer dat Danny banned is, omdat hij altijd lekker voor discussie zorgde, en topics in leven hield. Maarja...aan de andere kant ging hij wel vaak te ver, en daardoor is hij nu banned. Volkomen terrecht...maar soms toch jammer. Zelfde geldt voor Stephan, maarja..het is niet anders.