Show de auto's van je ouders #3

Status
Not open for further replies.
Vind blackline nu wel minder trouwens :) Liever gewoon chrome randen enz..

4xkvrt2.jpg

52nvdde.jpg

4tkbaf6.jpg

Mja goed, hij had gewoon een normale ban hoor omdat hij teveel warnings had.

Hoelang mag je dan niet op het forum, een weekje?

Als je dan een nieuw account gaat aanmaken dan krijg je gewoon een IP ban, simpel toch? :)

gewoon fokkign kinderachter, niet iedereen was het dan met hem eens maar om hem daarvoor warnings te geven, maar ja als die mods zo kinderachtig willen zijn:henko:

Hij ging de laatste keer gewoon te ver hoor... ;)

Ik ben ook wel eens een weekje gebant, je hebt gewoon geen leven als je dan een nieuw account gaat aanmaken, wacht gewoon even een weekje en kom het forum dan gewoon weer op? :)

Vind hem echt goed vet AC, 8)

Je moet eens een keer goede foto's voor wallpaper gebruik maken als het kan :)

dankje :) Ja ik wil en kan wel, maar elke keer als die auto hier is (weekend) is die HEEL vies. Ding maakt echt paar duizend km's per week en is zelfs in het weekend alleen in de avond thuis, en dan lekker vies, velgen vol met remstof...geen zin om te poetsen :D
Deze foto's heb ik vaker gepost, als jullie het niet erg vinden doe ik het nog een keer, zo veel geluk gehad he! :o

4uc9501.jpg

6bjjdbk.jpg

4knvkwn.jpg

Dan mag je blij zijn dat je in een dikke wagen zit! Kennis van me ouders heeft zoiets gehad met een 7 serie (vorig type) met 80 was die tegen een boom aan gereden meen ik.. maar hij kon het gelukkig ook nog na-vertellen

Hij ging de laatste keer gewoon te ver hoor... ;)

Ik ben ook wel eens een weekje gebant, je hebt gewoon geen leven als je dan een nieuw account gaat aanmaken, wacht gewoon even een weekje en kom het forum dan gewoon weer op? :)

Hmm, als je in dat aandrijflijn verander topic bedoelt ben ik het niet met je eens. Die jonge zei gewoon iets tegen hem wat nergens op sloeg, als ik S. was had ik net zo gereageerd. De helft waar die van beticht wordt is heeft ie ook gewoon nooit gezegd maar wordt hem gewoon in de mond gelegd. Makkelijk praten dan:Z

maarja verder beetje kansloze/doelloze discussie dit laten we ons beperken tot auto's:)

Geef hem gewoon nog een laatste kans zeg ik. Kan ie zich bewijzen. Dat ie een andere nick aanmaakt was toch lachen.

Ik vind het ook te ver gaan hoor, beetje kinderachtig.. En net wat Pruttelbak zegt, de helft wordt hem in de mond gelegd.

:D, jullie hebben gewoon een gruwelijke hekel aan Stephan, maar willen hem nu wel terug om lekker te kunnen happen op z'n reacties:D

Heerlijk :+

Het is hier in General chat toch 9 vd 10x een (georganiseerde) bende. Dat maakt het juist leuk om hier te blijven posten.

Dat is ook wel waar, fora's waar je meteen ''bestraft'' word als je ook maar een héél klein beetje oftopic gaat zijn ook nooit leuk. Dit is tenminste een gezellig forum :)

Het is hier ook gezellig zonder Stephan... Hij heeft meerdere warnings gehad, en meerdere nieuwe accounts aangemaakt om de boel te stangen... Nou, dan ben je vanzelf een x klaar... En ga nou niet tegen Dennis lopen afgeven, ik had precies hetzelfde gedaan...

Precies, en hoe vaak hebben we Dennis nou hier mee zien praten? Nooit. Alleen een beetje de toffe mod uithangen terwijl je hier verder NIKS te melden hebt. Internetheld :L

Kom jij uit een f*cking ei ofzo? Het is de taak van een moderator om de regels te handhaven, en er gewoon voor te zorgen dat dit forum overzichtelijk, en netjes blijft. Wat dit te maken heeft met tof doen....die link leg ik even niet? Met mannetjes zoals Stephan wordt dit forum gewoon een grote bende, en dat is voor niemand relaxt. Zijn ban is niet meer dan terrecht, jij kent alleen het halve verhaal, en komt gelijk even stoer doen. Wie is hier nou de internetheld...een moderator uitdagen....stoere jongen ben jij zeg.

En het ergste vind ik dan nog die mensen die weer eens meegaan met de stroom, grow up. En Arne moet al helemaal dondersgoed weten dat mensen echt niet zomaar worden gebanned hier, dus zit alsjeblieft niet zo schijnheilig te doen.

Ach ja, die goeie oude tijd, toen de echte mannen nog mods waren... :P

Zullen we deze discussie maar verplaatsen naar het Use & Abuse forum? Of weten jullie niet hoe je de posts uit dit topic kunnen splitsen naar daar in de vorm van een nieuw topic, 'BRENG STEPHAN TERUG'. ;)

bannen, zo makkelijk :P

Status
Not open for further replies.
Back