Show de auto's van je ouders #3

Status
Not open for further replies.
tralalalla............:rolleyes:

skoda-octavia-combi.jpg

101 tjechische raspaarden -:-

Als het goed is komt hier eind Juli / begin Augustus iets binnen op 20'' y0

Last edited:
Ik hoorde van iemand dat er ook een 3.5D leverbaar werd voor een X5... klopt dat?

Momenteel is de 3.0D de hoogste motor in de nieuwe X5.

Edit: Kan nog niets vinden over een snellere diesel motor..

Last edited:
Ik ook niet,... is ook maar wat ik gehoord heb :P Nieuwe X5 is wel echt een mooie wagen :)

Komt idd 3.0D met twinturbo. Die velgen die jullie eronder krijgen zijn ECHT vet imo!!! Maakt het lekker af

gast, lekker BOEIEND wat jij van andere vindt.

Jij vind pronk een slechte mod, das jouw mening.
Stephan zit gewoon te vaak met andere in discussie waar hij warning points om krijgt. Al die discussies en warning points bij elkaar = een ban.. Zelfde als bij DVO

En dat jij zegt: "PRONK, als (IMO slechte)mod zou je je niet zo moeten verlagen tot een discussie in een topic wat niet de lading dekt (dat noemen ze offtopic)."

Dit is natuurlijk schijnheilig want jullie/jij lokken hem daartoe uit.

sorry dat ik er ff op doorga, andere topic is closed!

waar the fuck slaat het ook op dat je om discusieren warning points krijgt??? omdat je het niet met hem eens bent? daarvoor is het toch juist een forum!
hij bracht juist een beetje discussie hier, wat juist goed is imo :)
Ik was het ook niet altijd met hem eens maar ergerde me er ook niet aan iig.

jammer dat ze dat andere discussie topic gesloten hebben en de uitlsag hebben gemishandeld, heel erg zielig:| :|

pappa toch het licht gezien en nu maar lekker dieselen? :p

Ja idd haha ! Nu in de 530Xi gewoon om de +/- 500KM 100euro in de tank flikkeren wordt je ook niet vrolijk van :D !

Komt ook wel omdat me vader altijd 't gaspendaal wel goed weet te vinden, en als ik erbij in zit hij altijd een beetje zelf gaat schakelen (sportstand).. :)

dat zelfschakelen slaat imo nergens op hoor :p we hadden het ook op de x5 en ook op de a6, gebruik het dus werkelijk nooit. In het begin een paar keer, maar is niks speciaals...Als je beetje sportief wilt rijden zet je em maar in de S, klaar.

maar het is toch niks speciaal? 8P Ik bedoel het is niet dat hij sneller gaat schakelen ofzo :p

Nee true, weet ook niet wat het scheelt, maar hij vindt het altijd wel leuk om met de auto te spelen als ik erbij in zit.. en als je dan zelf schakelt gaat hij verder in de toeren natuurlijk :P :+
Normaal rijdt hij toch altijd in de D.. (elke keer ritjes naar Belgie, Frankrijk en weer terug)..

Hij wou laatst mijn golf ook een keer proberen, eind van de straat had hij hem maar weer omgeruild voor zijn eigen auto 8P

Status
Not open for further replies.
Back