Show de auto's van je ouders #3

Status
Not open for further replies.
attachment.php

Word overwogen om hem te laten chippen :)

Ik was btw op vakantie, Pronk, thx 4 all :*

zeker doen!

Even een laatste reply van mijn kant,

Ik heb Stephan gebanned.

Als er mensen zijn die het hier niet mee eens zijn, je mag wat in de pm gooien, weinig kans dat het helpt maar overtuig me maar.

Dit geldt ook voor de oudgediende hier, die denken even een beetje stennis te schoppen.

Geen reacties hierop verder in dit topic, anders krijg je ook gewoon een warning.

Idd.. die look-a-like SLR velgen van lorinser zijn afschuwelijk. Een wannabe c55 hier in de buurt heeft ze ook :X

Onderdelen in kleur waren binnen gekomen die we hadden besteld.

Stuk netter zo !

Last edited:
Die horen op een facelift, en niet op een non facelift (vind ik).
Tis gebeurt met de pret, gebeurt niks meer aan. Volgend jaar komt er iets anders/nieuws.

Ik zat ook al te kijken :p Misschien de deurgrepen. Zal me niet verbazen als dat std niet in kleur is.

Handgrepen en geval achter bij het kenteken.
Kon als optie gekozen worden, maar eerste eigenaar niet gedaan.

Eigenlijk wel te erg voor woorden, dat je dat als optie hebt. Slaat echt werkelijk alles.

Typisch BMW, nog effe paar eurotjes extra vangen aan debiele opties die je eigenlijk toch altijd wél wilt.

Ik vind het echt nergens op slaan. Maar daar is BMW niet de enige in. VW kan er ook wat van. Eigenlijk alle duitse merken, als ik dat zo bekijk. Misschien dat Mercedes het minder heeft.

Volgens mij heeft de Baby Benz (ofzo) wel weer handgrepen zwart, en de hogere klasses weer niet. Weet het niet precies.

Maar inderdaad, bmw (en de rest) probeert op deze manier gewoon extra te vangen. Nu heb ik het via een ander bedrijf laten regelen, stukken goedkoper!

Idd...

Merken als mazda/mitsubishi etc. Koop je gewoon een pakket. (b.v High Exucutive) oid... en dan heb je alle meuk erop voor een bepaald bedrag...

Status
Not open for further replies.
Back