Show de auto's van je ouders #3

Status
Not open for further replies.
Saab95 se 2.0turbo chips 190pk

attachment.php

En nog een saab93 2.0i (zie reflectie), mijn ragbak }),

Binnenkort nieuwe die ik ga uitzoeken, m'n ouders geven er niet zoveel om, ze willen in iedergeval niet in zo'n patserbak rijden, dan heb je aan een saab wel een goede.

Last edited:
Saab95 se 2.0turbo chips 190pk

http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=22922&stc=1&d=1183850928[/mg]

En nog een saab93 2.0i (zie reflectie), mijn ragbak }),

Binnenkort nieuwe die ik ga uitzoeken, m'n ouders geven er niet zoveel om, ze willen in iedergeval niet in zo'n patserbak rijden, dan heb je aan een saab wel een goede.[/QUOTE]
Sja als je alleen niet in een patserbak wilt rijden is er wel meer keuzen dan de tandarts versie vectra.

0,1020,497789,00.jpg

Passat 2.0 met een businesspakket (vergelijkbaar met sportsline).. Orgineel ook met zo'n kenteken, maar ingevoerd... Std. auto, maar rijdt heerlijk

Mijn ouders hebben allebei een peugot (206cc & 607) en kmoet eerlijk toegeven dat die helemaal niet opkunnen tegen het rijgenot met mijn de Lexus van mijn lief.... Die auto zweeft zo'n beetje :p

4mi3rs0.jpg

E46 323CI Van me mutti , gechipped. 200 + pk
Zitten nog ori m5 velgen onder, extra breed :# Maar m`n pa wil r 18" zwarte onder, met gepolijst rand oid :)

4uypv1d.jpg

MB E320 TD, met Neue 18" AMG Rimz0rs. Ook 200 + PK, gaat harder dan die bmw :X

auto van mn ma ff gewassen aangezien ik er morgen mee wegga en hij nogal zwart was

[ir]http://img.photobucket.com/albums/v219/korsakoff01/18072007332.jpg[/ir]

Er is bij die BMW meer nodig dan een chip om boven de 200 pk uit te komen;) Wel een mooie bak:)

Hmm nja, weet t ook niet precies. Weet iig wel zeker dat er 200+ pk in zit. Std zat hij rond de 160 dacht ik ?

Aja boeiend, als t maar plankt :#

Mn pa gaat misschien een 320i kopen van een jaar oud, en dan zn Fiesta ST inleveren echter probeer ik hem nu een Focus ST aan te smeren want die 320i is een automaat en dat is voor opa's. :P

En een 320i van een jaar oud is een viercilinder... Ik neem aan dat hij dat weet? Lelijk auto's over het algemeen, de E90...

daarom oldskool shit:P

ouders 535 automaat
535ipa.jpg

Daarachter een 'paar' van zijn vrachtwaggie's, rode scania is trouwens waar hij zelf af en toe mee rijdt. Blijft te vet incl. brulpijp8)

bij de oude scania's werkt het ook op op de begrensde topsnelheid even contact vlug uit/aan te gooien....

met de oude scania bloemenwagen haalde we in de Eiffel (duitsland) toch mooi 145 ofzo bergaf :D

Maarja tegenwoordig heb je zo'n logger toch en kun je er een boete voor krijgen als je te hard rijd. Of was dat alleen bij touringcars?

tegenwoordig heeft elke chauffeur een kaart waarmee hij in zijn eigen auto in kan loggen...als je dat niet doet en je rijd alleen al een rondje op het terrein en je logt daarna in, krijgt de baas te zien dat je 1 km 'illegaal' hebt gereden..

even een collega's auto op de wasplaats zetten bijvoorbeeld kan ook niet, omdat je dan geen toegang hebt tot zijn pas :S

echt grote onzin maarjah ze moeten toch wat verzinnen ... ik vond het altijd wel goed gaan met de gewone tachograaf schijven (zo heten ze toch)?

Status
Not open for further replies.
Back