This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto's van je ouders #3

Status
Not open for further replies.

Dude, wat is je probleem? Je lijkt wel een agent, regeltjes handhaven en alles netjes houden :L

Anyway, ga jij maar weer de mods in hun reet kruipen, het gaat je blijkbaar prima af.

Erik is ook mod geweest. Het gaat erom dat er hier gemod wordt door mensen die niet echt actief zijn hier.

Zou je me trouwens niet schijnheilig willen noemen gvd. Ik neem het op voor iemand wiens posts mij ook zelden aanstonden, wat de mods hier niet schijnen te begrijpen is dat zo iemand juist zorgt voor een flinke discussie, daar gaat het om op een forum, om DISCUSSIE.

Last edited:
Precies, en hoe vaak hebben we Dennis nou hier mee zien praten? Nooit. Alleen een beetje de toffe mod uithangen terwijl je hier verder NIKS te melden hebt. Internetheld :L

Huh...

Hij heeft overal wat te melden, dat is z'n taak als mod (zou jij moeten weten)
Stephan was banned, hij maakt nieuwe account aan en Dennis banned die ook... precies zoals bij iedereen anders. Wtf heb je anders aan die ban dan ?

Waarom wordt er zo moeilijk over gedaan ? Ik vind niet dat Dennis ergens ''aktief'' moet zijn in een bepaald topic, voordat ie iemand mag bannen ofzo 8P wat is dat voor bullshit.

Erik is ook mod geweest. Het gaat erom dat er hier gemod wordt door mensen die niet echt actief zijn hier.

In sommige gevallen moet je inderdaad weten hoe het topic inelkaar zit, om te kunnen bepalen of iets wel of niet kan. Maar...als de regels overtreden worden, dan worden ze overtreden, en dan mag iemand daar gewoon voor gebanned worden. Dan heeft het er simpelweg niets mee te maken of de mod actief is in het topic of niet.

Als iemand voor een weekje gebanned wordt, en heel wijs een nieuwe account gaat aanmaken, en dit ookal meerdere malen is gebeurt, dan is het op een gegeven moment gewoon klaar, zo simpel werkt het.

En dan kunnen mensen als Erik. wel weer een beetje gaan lopen posen hier voor hun forum vriendjes, even laten zien hoe stoer ze wel niet zijn door een mod het vuur aan de schenen te leggen, daar zeg ik dan wat van ja. En dat ik daar dan ook weer zo'n niet onderbouwde kinderachtige reactie op krijg bewijst alleen maar weer dat hij ook doorheeft dat het eigenlijk te zielig is wat hij doet, maarja...de arme jongen moet natuurlijk wel in zijn rol blijven.

Maargoed...strax wordt het nog echt tijd ook om een U&A topic aan te maken, wat natuurlijk helemaal niet nodig is. Arne..ik snap wat je bedoelt, maar dat gaat in dit geval gewoon niet op. Stephan is irritant, en kan alleen maar dom verdrag vertonen op forum, soms is het grappig, maar meestal gaat het gewoon te ver. Dat hij nu IP banned is is zijn eigen domme fout

Vrede op aarde, en let's go ontopic...

*edit* ik zie dat je een edit hebt gedaan, als ik jou schijnheilig wil noemen, dan mag ik dat, want op een forum heerst ook een vrijheid van meningsuiting. En nogmaals..ik ben het verder gewoon met je eens hoor, ook wat je er nu bij hebt getypt. Ik vond het persoonlijk ook jammer dat Danny banned is, omdat hij altijd lekker voor discussie zorgde, en topics in leven hield. Maarja...aan de andere kant ging hij wel vaak te ver, en daardoor is hij nu banned. Volkomen terrecht...maar soms toch jammer. Zelfde geldt voor Stephan, maarja..het is niet anders.

Het is wel anders, jullie bepalen de regels, dus jullie kunnen iemand gewoon weer toelaten.

en nou gewoon weer lief doen elkaar...dit gaat helemaal nergens over...

waar blijve nde auto's van papa's en mama's??

binnenkort foto's te verwachten van een 180E, E320 CDI en van een scania R serie

gast, lekker BOEIEND wat jij van andere vindt.

Jij vind pronk een slechte mod, das jouw mening.
Stephan zit gewoon te vaak met andere in discussie waar hij warning points om krijgt. Al die discussies en warning points bij elkaar = een ban.. Zelfde als bij DVO

En dat jij zegt: "PRONK, als (IMO slechte)mod zou je je niet zo moeten verlagen tot een discussie in een topic wat niet de lading dekt (dat noemen ze offtopic)."

Dit is natuurlijk schijnheilig want jullie/jij lokken hem daartoe uit.

Goed zullen we weer verder praten over de auto's van pappa & mamma? Zonder Stephan is het vast ook nog wel gezellig

Voor commentaar op mij :

http://forum.scooterforum.net/forum/f49/stephan-terug-op-het-forum-139751/

En die is weer gesloten door A-Bizar. Mooie mods zijn jullie.

Misschien is het voor jullie tijd geweest maar GC cq. Auto's en Motoren is door Bas gestart om de oldskool members een plekje te geven om offtopic te ouwehoeren. Als er dan iemand komt (Dennis) die Stephan banned omdat hij offtopic gaat, tja, beetje krom eh

HOE kunnen zo veel mensen stemmen in zo een korte tijd? Is wel erg veel or. Beetje kinderachtig gedoe allemaal hiero.

Vond het altijd wel leuk die reacties die op Stephan kwamen Majah helaas zijn er een paar die dit niet willen blijkbaar.

Jongens kap toch man met die bullshit Klaar stephan is in de fout gegaan Als je hem mist ga je maar op koffiebezoek bij hem en vertel je alle roddels over hem en dan vertelt hij je nog wel een leuk alfa verhaaltje ..

tjonge jongen wat een kleuters hier..

Status
Not open for further replies.