Ford's die zijn echt TE lelijk ook.
Ik ga er een keer heen, ga ik stiekem poepen in een 407 of zo.
M'n ouders breng ik 4 april naar Wolfsburg om hun nieuwe Passat op te halen. Mooie wagen denk ik, stukje groter en kwalitatief veel beter dan onze huidige Mondeo. Mondeo heeft trouwens wel een heerlijk onderstel.
Echt zo ontzettend laag... De "lol" die de persoon in kwestie eraan beleeft (ws. niets, omdat hij veel gedronken heeft) is niet in verhouding met de financiële schade die je oploopt...
Niet van m'n ouders maar van m'n baas, een X5 3liter diesel, gechipped. Of ik even iemand naar Schiphol wilde brengen? Vanuit Tilburg
Jammer dat ik niks te zoeken heb op een beurs in Duitsland. Lekker klapperen op de autobaan met dat ding. (Gaat ie nu heen)/.
Gelukkig heeft m'n pa vandaag gehoord dat 't vergoed wordt :W.
Niet van m'n ouders maar van m'n baas, een X5 3liter diesel, gechipped. Of ik even iemand naar Schiphol wilde brengen? Vanuit Tilburg
Tussen de Efteling en Tilburg even de 230km/h aangetikt, ik denk dat het gelijk de eerste en de laatste keer is in Nederland. Klamme handjes als je auto's inhaalt met 100km/h+ verschil...
Jammer dat ik niks te zoeken heb op een beurs in Duitsland. Lekker klapperen op de autobaan met dat ding. (Gaat ie nu heen)/.