Hoe krijgt hij dat voor elkaar dan? Heeft toch een toerenbegrenzer? x|Is verkocht, hij had de motor opgeblazen.
Auguste ja....is vriend van me! Volgens mij is die s13 verkocht of gaat ie die verkopen.
Zo'n twingo heeft een linnen schuifdak toch? wel relaxt idd, is wel redelijk open rijden. Ooit een vriendin gehad die een twingo had, leuk dat ze s'avonds een keer een haas tegenkwam, kon er gelijk een heel nieuw front op :S erg stevig zijn ze niet dus...
Als hij zo'n vriend van je is weet je dat toch wel .. :? ?
Hoe krijgt hij dat voor elkaar dan? Heeft toch een toerenbegrenzer? x|
Zo'n twingo heeft een linnen schuifdak toch? wel relaxt idd, is wel redelijk open rijden. Ooit een vriendin gehad die een twingo had, leuk dat ze s'avonds een keer een haas tegenkwam, kon er gelijk een heel nieuw front op :S erg stevig zijn ze niet dus...
M'n vader rijdt zo eentje, helemaal hetzelfde op velgen na (zijn volle 5 spaaks, lijken beetje op rs6 velgen van ver maar dan van saab)
535d
M'n vader rijdt zo eentje, helemaal hetzelfde op velgen na (zijn volle 5 spaaks, lijken beetje op rs6 velgen van ver maar dan van saab)
2.0l met turbo, geremapped naar zo'n 220pk en 320Nm gaat best lekker moet ik zeggen, lange versnellingen met power over het hele gebied. ZEER koppelrijk voor een benzine..
M'n moeder rijdt een C3, daar post ik niet eens een foto van, 1.4 HDI en niet vooruit te branden.