This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto's van je ouders #2

Status
Not open for further replies.
Deze week de 850 T-5 van mijn ouders ter beschikking, wat een buffel is dat zeg
Jammer hij verkocht wordt

"k heb de motor vervangen van me zus haar Twingo.

En die front is gewoon een beetje omgezet plaatstaal voor de motor en daar hangt de bumper aan.. en de bumper is gewoon een beetje plastick..
Stelt nix voor, en makkelijk te vervangen..

Ik voel me ook echt niet veilig in zo'n ding.. :X

M'n vader rijdt zo eentje, helemaal hetzelfde op velgen na (zijn volle 5 spaaks, lijken beetje op rs6 velgen van ver maar dan van saab)

2.0l met turbo, geremapped naar zo'n 220pk en 320Nm gaat best lekker moet ik zeggen, lange versnellingen met power over het hele gebied. ZEER koppelrijk voor een benzine..

M'n moeder rijdt een C3, daar post ik niet eens een foto van, 1.4 HDI en niet vooruit te branden .

Toen de vriend van m'n mams nog z'n 350z had, ging ik er een keer in blazen naar supermarkt. Was er net op dat moment zo'n ronnie-meeting op de parkeerplaats daarvoor, god je had hun gezichten moeten zien toen ze mij eruit zagen stappen :winner:

Naja niet de auto van me ouders, maar die van me neef. Heb hem zondag een dagje te leen gehad echt een vet ding! Alleen in de binnenstad was het geen pretje om te rijden..

Twingo is ook met glazen dak geleverd, m'n gf heeft er zo 1

M'n vader rijdt zo eentje, helemaal hetzelfde op velgen na (zijn volle 5 spaaks, lijken beetje op rs6 velgen van ver maar dan van saab)

Vette bak!

:W

Ik rij de laatste tijd rond in mn pa's wagen, Ford Explorer, daar kan ik wel mee rijden ivm dat ik mijn linker been gebroken heb. Is een automaat.. 4.0 v6 geloof ik. Wil best wel alleen dat automaat is aan de ene kant handig, aan de andere kant best irritant. Bochtje uit -> gas erop -> kickdowngebeuren.. Niet fijn als je het niet zo bedoeld

Of andersom, als je een bocht instuurt en gas geeft @bocht, dat hij dan opeens opschakelt, beetje vreemde lastwisseling krijg je dan...

je pa heeft smaak

vader:

saab 93 2l turbo zou als het goed is rond de`160 pk moeten zitten met een nordi tuning chip,

moeder: ( en ik )

renault clio 2004 1.4 16v (ff geen foto)

Status
Not open for further replies.