Show de auto ('s) van je ouders

Status
Not open for further replies.
Tis overgenomen door Chevrolet idd, maar dit model is nog van Daewoo (bj 2003) Alleen op de velgen staan wel Chevrolet logo's 8P

Ook leuk, mn buren hebben ook van het weekend een nieuwe auto gekocht.. Dat lijkt er iets meer op :p



zal ik dan ook maar de autos van me buren laten zien? :rolleyes: dan zijn we nog wel eventjes bezig namelijk....
 
Haha ja hier in Mijdrecht rijdt een 1.4 met Temp-Team erop. Zag die auto een keer aankomen, maar dacht dat het me pa was, dus ik zwaaien.....hooo kut das iemand anders :D
 
Ik zag de Linea op autoweek staan, misschien vind m'n pa dat wel wat. Hij ergert zich momenteel gruwelijk aan de dikke Cstijl van onze Brava, hij ziet niets met achteruitrijden avec karretje...
 
Ding van mn pa is eindelijk binnen, nu alleen nog die benz zien te lozen :+

Voor de duidelijkheid, binnen bij de importeur (of hoe noem je zo iemand).
 
Ik zag de Linea op autoweek staan, misschien vind m'n pa dat wel wat. Hij ergert zich momenteel gruwelijk aan de dikke Cstijl van onze Brava, hij ziet niets met achteruitrijden avec karretje...

Linea komt niet in west europa...dus daar hoeft je pa niet op te wachten :p Beter rijdt ie nog ff met de Brava door neemt ie de nieuwe Bravo als die er is :)
 
Ja maar ik weet een hoop dingen die autoweek en jij niet weten. Waaronder dit dus :p Interieur van de Bravo heb ik ook al gezien ;)
 
Ding van mn pa is eindelijk binnen, nu alleen nog die benz zien te lozen :+

Voor de duidelijkheid, binnen bij de importeur (of hoe noem je zo iemand).

Nice, die van mn pa is ook in NL nu, zaterdag wordt ie met kenteken en al geleverd :D


4g963qa.jpg

( Alleen dan de facelift uitvoering, de grill wordt wel gespoten zoals op de foto )

En deze bekleding :
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top