Show de auto ('s) van je ouders

Status
Not open for further replies.
tja deze rijd niet relaxt. normaal rijd ik veel in een renault master turbodiesel. dat rijd wel een stuk beter vind ik, die caddy is zo gehorig als wat. dus dat is ook al niet relaxt.
 
Het reed wel fijn. Maar ik stond voornamelijk stil he.

Maar 120 pk op bijna 1600 kg is niet echt wat ik graag wil. Verder was hij wel luxe enzo. Alleen elke alfa remt nogal happerig op lage snelheden, en ik stond dus in de file :|

En trouwens, een SDI, ik vind dat echt fijn rijden. Het is zo relaxt. Gaat niet hard ofzo, maar het rijdt echt 10x comfortabeler dan een turbodiesel.

Komt omdat het het een 8v is. De 16V motoren rijden lekkerder. Merk het ook met de GP Sport 130pk 8v diesel. Vooral in 1 en soms in ze 2 wilt ie schokken bij klein beetje intrappen van het gaspendaal.
 
Wat een onzin, TDI rijd echt primaaa. Voertuigbeheersing knul :p

Niks voertuigbeheersing. Als je in zijn 1 of 2 je gas loslaat, dan zit je op het stuur. SDI rijdt gewoon comfortabel, je hoeft niet telkens te ontkoppelen als je je gas loslaat in een lage versnelling.

En ga mij aub niet vertellen hoe ik moet autorijden, heb toch in aardig wat auto's gereden (zonder ze te mollen ja of af laten slaan oid)

Maar turbo diesel rijdt ook wel goed, ik rij er natuurlijk ook wel liever in. Maar als je snelheid buiten wege laat, is een SDI echt prima. De huidige dieselrijders zit opgefokt hun zelfontbrander op hun staart te trappen. Wat is er nou relaxter dan in je SDI cruisend naar huis te rijden en al die TDI gasten ,die zich druk maken van alles en nog wat, aan je voorbij te laten gaan.
 
Dat heb je al eens gepost, het slaat nergens op, en ik vind hem nog steeds niet grappig :+
 
Oke, of ze vlammen met een 911 :*. Of een nog dikkere diesel hebben.

Of met een dikke V6 langsknallen, zonder een zelfontbrandend geluid te maken.
 
Niks voertuigbeheersing. Als je in zijn 1 of 2 je gas loslaat, dan zit je op het stuur. SDI rijdt gewoon comfortabel, je hoeft niet telkens te ontkoppelen als je je gas loslaat in een lage versnelling.

En ga mij aub niet vertellen hoe ik moet autorijden, heb toch in aardig wat auto's gereden (zonder ze te mollen ja of af laten slaan oid)

Maar turbo diesel rijdt ook wel goed, ik rij er natuurlijk ook wel liever in. Maar als je snelheid buiten wege laat, is een SDI echt prima. De huidige dieselrijders zit opgefokt hun zelfontbrander op hun staart te trappen. Wat is er nou relaxter dan in je SDI cruisend naar huis te rijden en al die TDI gasten ,die zich druk maken van alles en nog wat, aan je voorbij te laten gaan.

Ik herken je verhaal eigenlijk absoluut niet... Hoezo zit je op het stuur als je het gas loslaat? Heb ik echt absoluut geen last van :S En een SDI is gewoon treurig hoe traag het is... En ik maak me inderdaad druk op de weg over van alles en nog wat, vooral van die SDI-eikels die niet doorrijden :P
 
Oke, of ze vlammen met een 911 :*. Of een nog dikkere diesel hebben.

Of met een dikke V6 langsknallen, zonder een zelfontbrandend geluid te maken.

Hou eens op met dat zelfontbrander, je schrijft niet voor de Autoweek. Verder slaat dat verhaal van normale dieselen tegen turbodiesel echt helemaal neeeeeeeeeeeeeeeeeeeergens op.

Als je wilt ontspannen tijdens het auto rijden en daarom het liefst in een SDI rijdt, nou ik heb veel van je gelezen maar dit slaat echt alles.
 
Een SDI rijdt gewoon echt NIET relaxt. Het is gewoon super traag, en je zit peentjes te zweten omdat je jezelf suf schakelt omdat je niet genoeg vaart kan maken bij het invoegen op de snelweg. Verder is een TDI ook alles behalve een nerveuze motor :L
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top