Show de auto ('s) van je ouders

Status
Not open for further replies.
Nee, probeer hem eerder dit aan te smeren;

[ir]http://www.corsa-passion.com/images/news/opel_SUV.jpg[/ir]

Opel Antara... Lijkt me wel een toffe bak, maar ik denk niet dat m'n pa hem aan gaat schaffen (geen leasewagen)...

En als het dan toch een MPV moet zijn, vind ik een Touran nog best een leuke/fijne auto (heb jij toch een tijdje meegehad, Jelle?)...
 
Begin volgendjaar verschijnt er een face-lift van de Touran, mischien is dat wat? Weet niet wanneer het leasecontract afloopt?

Mijn pa gaat begin volgend jaar voor de nieuwe Jetta, kan ik opzich goed mee leven.
 
Bart Nrg Mc2 said:
Opel Antara... Lijkt me wel een toffe bak, maar ik denk niet dat m'n pa hem aan gaat schaffen (geen leasewagen)...

En als het dan toch een MPV moet zijn, vind ik een Touran nog best een leuke/fijne auto (heb jij toch een tijdje meegehad, Jelle?)...
Die antara vind ik niks... Doet mij teveel aan een frontera denken (en die zijn lelijk/slechttttt)

Touran 1.9tdi 110pk 6-bak heb ik gereden, prima auto, niks op aan te merken. Nu hij net die facelift heeft gehad, zeker een mooie auto! Ik vind hem meer MPV dan een zafira btw. Fijne hoge zitpositie zonder te hoog te zitten (dus ook fijn voor aspirant bejaarden zoals je ouders :P), goeie stoelen, overzichtelijk en goed bedienbaar dashboard.... Ja ik had dat ding wel wat langer willen rijden, maar toen ik hoorde over de bijtelling, heb ik hem toch maar snel omgeruild :P
 
Bart Nrg Mc2 said:
Da's juist de grap, het is geen lease-wagen, rijden het ding prive...

oeps, overheen gelezen.

Er zijn eigenlijk niet zoveel toffe MPV's, de Ford S-max en Mitsubishi Grandis zijn nog wel aardig maar dan houd het ook wel op.
 
Last edited:
Geen enkele MPV is toch mooi. Als je 1000 mensen mee moet nemen en hoog wilt zitten moet je maar een touringcar kopen
 
Lennox said:
Mooie bak die Antara. Alleen die spiegels... Net een vrachtauto.

Dit keer is het geen Isuzu maar een Chevrolet Captiva met Opel logo's.... Opel moet geen SUV's maken, de Frontera (Isuzu Rodeo) was al erg genoeg :P
 
Last edited:
3b5b128b7e0ed32485e925e143d21988.jpg


8b6c92fdb2ee5d85932375dc40be0cf3.jpg
 
Tja, zelfde platform... Toch?

@ Arne, nee een MPV is niet mooi maar zou ik dan toch moeten kiezen ga ik helaas voor de Wolfsburger :P
 
BetaDriver said:
oeps, overheen gelezen.

Er zijn eigenlijk niet zoveel toffe MPV's, de Ford S-max en Mitsubishi Grandis zijn nog wel aardig maar dan houd het ook wel op.


Sommige S-max'en worden ook geleverd met een 220 motor. Die dingen rijden wel relaxed hoor, zeker met panorama dakraam vind ik het wel te doen. Alleen die handrem lijkt net op die uit een vliegtuig. :p
 
Patrick said:
Zelfde platform?!

Clio deelt platform met modus en micra. Maar zeker niet met de Corsa!

Oke, maar wel:

Autoweek.nl said:
De nieuwe Corsa past wat betreft zijn vormgeving helemaal in de moderne Opel-familie. De auto deelt zijn basis met de Fiat Grande Punto.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top