Show de auto ('s) van je ouders

Status
Not open for further replies.
Bart Nrg Mc2 said:
Typisch vind ik alleen dat mannen over het algemeen bewust te hard rijden of dat ze het stoer vinden, terwijl vrouwen het doen omdat ze niet opletten, geen idee hebben wat ze aan het doen zijn, of gewoon opeens dubbel zo hard rijden als ze een auto met dubbel vermogen mee hebben... Totaal geen gevoel voor autorijden... Zus van een maat van me had lang geleden een x z'n GSI geleend, ging ze 140 rijden op een golvend landweggetje... "Ja, als ik aan het stuur kwam, bleef ik gewoon rechtdoor gaan, ik weet niet wat er was" 8P
ik weet nog dat m'n moeder 235 heeft gereden op de duitse autobaan, had ze helemaal niet in de gaten...Auto voor ons was aan het gassen, en m'n moeder reed gewoon mee, toen ik het zei was ze opeens bang :p
M'n vader rijdt gewoon normaal, hij houdt zich vaak aan de regels, maar meestal 10-20km te hard...Op de duitse autobaan gem. 180-200km/h, maar als dat verveelt gewoon toppen 8)
M'n broer....Rijdt NOOOIT zuinig, altijd doortrekken enz...
 
JorneP said:
Wijzer komt bijna nooit onder de 140 oid @ me vader :D, me moeder is een ander verhaal soms hard, soms zacht :+...

*en ja ze zijn allebei 50+ :P

Heb ik ook, me ma is net 50+, en rijdt gewoon normaal, zeker niet zacht maar ook niet te hard

Me pa geeft juist zoveel mogelijk gas waar het kan, hij gaat soms ook wel eens als hij voor zaken vlakbij de grens moet, gewoon ff Duitsland in en dan ff de teller 260 laten aantikken, ging hij ook nog een foto van maken :W
 
Mijn pa heeft een 97er (rond model) Passat TDI in het donkergroen met std 16'' LM. Iedereen weet wel hoe zo'n ding eruit ziet. 370.000 op de klok. In 2007 inruilen voor een nieuwe Jetta tdi. Niet dat we voor die Passat nog wat terugkrijgen maar we moeten er dan toch vanaf:D
 
Gearox_911 said:
370 :D, verder nooit problemen met het blok gehad?

Op een lekke kvs-slang na, niet. Ook alleen lange afstanden gereden en normaal mee omgegaan. Dit is overigens geen superextreme kilometerstand voor een TDI-blok.
 
Pa van vriend van me, had een passat van dit model:
[ir]http://www.autoweek.nl/images/800/c/65aea90b52e997202237da40d3b4f1ac.jpg[/ir]
Nieuw gekocht, op 540.000 gezet en toen ingeruild op een nieuwe A4 variant (destijds) Tdi.

gewoon 90 (of 110, dat weet ik niet zeker) TDI. Af gereden, en in 2003/04 een nieuwe A4 kopen. Waar hij waarschijnlijk weer hetzelfde mee doet :P

Dus... het gaat best. Ook altijd mooi, die rubriek in de autoweek... Klokje rond.
 
Bart Nrg Mc2 said:
TDI 8)

Vandaag de 272k bereikt :W

Onze vorige Golf zit al over de 3 ton :) Pas geleden wel in 1 week dynamo en startmotor en koelleiding kapot :? Das meer dan wij er in 3 jaar en 55k km aan kapot hebben gehad :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top