This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto ('s) van je ouders

Status
Not open for further replies.
het is wel zo dat je een auto wat meer zal waarderen als je er hard voor gezwoegd hebt maar een leuke auto slaat niemand die spoort af;
alleen jaloerse mensen hier gaan daarom "haten", maar ik vind carlosz helemaal geen patser figuur (hier op het forum in ieder geval) dus echt geen problemen mee
 
SebastianE said:
maar je hebt wel iets om trots op te zijn en te zeggen van ik heb hier voor gewerkt8)

Maakt dat de auto anders dan? Als ik in een auto zit voel ik me altijd trots. Het is echt een voorrecht om als 18 jarige in een auto te rijden hoor, gemiddeld kan je zoiets echt niet betalen.

Als ik een keer in een Brera rij, is dat echt niet normaal hoor. Dan voel je je op dat moment wel speciaal, dat JIJ er in mag zitten, en de rest van NL niet.

Ik ben met elk ritje even blij, of het nou in een toffe bak is, of in de twingo van mijn moeder. Dat je er in mag rijden is al heel wat vind ik.
 
Sandor said:
maar dan is er wel niet die voldoening van " ik heb ervoor hard gewerkt en nu heb ik het eindelijk". Dan is het eerder, ik heb geluk en daar maar ik gebruik van. Wat natuurlijk iedereen zou doen

Onzin met dat 'voldoening' ..

Als mijn vader me een autotje zou aanbieden ookal is het een Sulzuki alto.. zou ik er blij mee wezen.. en niet zeggen laat maar
Maar ik denk dat je zo'n auto krijgt je toch gaat denken, op een dag zal ik dit toch zelf moeten doen (en betalen).. én dan ga je wel aan je toekomst werken lijkt me..
 
ja, lees jij ergens dat ik zou zeggen?
fuck die auto, ik koop er zelf een? dacht het niet.

ik zou ook een gat in de lucht springen mocht hij met een auto afkomen.
en zeker als ik die zelf betaald had.
 
*zucht*

altijd die discussies.....

De 1 heeft wat meer geluk dan de ander,

Ik ben ook ''jaloers'' op carlosz, jongen is nog geen 20 jaar en rijd in dikke auto's, terwijl ik ik een vleesbedrijf werk 8P, en hard moet werken voor mijn 1e auto,

maar als ik in zijn schoenen stond, had ik precies hetzelfde gedaan, zo zit het leven gewoon in elkaar, dus laat iedereen gewoon in zijn waarde

Ontopic

Wij hebben een citroen c5, 10x verrot geweest(auto van zaak) nu staat er een passaat 1,8 turbo tijdelijk voor de deur, en we hebben een vectra 2.5 v6 automaat
 
Blijft idd onzin deze hele discussie.
Iedereen zou een auto aannemen als je hem zou krijgen..
Denk dat iedereen wel jaloers is op Nick of Carlosz om op zo'n leeftijd zo'n mooie bak te rijden. Jammer dat sommige mensen er niet mee om kunnen gaan en kansloze opmerkingen moeten maken
Als je een ander geen geluk gunt verdien je het zelf ook niet.
 
Martin. said:
Als je een ander geen geluk gunt verdien je het zelf ook niet.

9||6

En zeikerds zitten zo erg naar de glimmende bak van hun buren te kijken dat ze zelf vergeten geld te verdienen. Fok het man, maak het waar voor jezelf! Zoek kansen, zoek gaten in de markt, wees creatief... mischien rij jij er binnenkort ook wel in dan... maar als je blijft kraken dan rij je voor altijd op de fiets!
 
Paar mensen hier reageren wel heel stom over mn pa zn auto.. Zn droom auto is altijd een porsche geweest, en toen hij het geld had gespaard voor een boxster S kocht hij hem natuurlijk. En who gives a fuck dat het "een vrouwen auto" of een "auto voor degene die geen 911 kunnen kopen" is. Btje teren op de grap die jeremy clarkson 2 jaar geleden maakte, ga zo door jongens.
 

Ik vind een Boxter S dope, en ik vind het vet dat je vader zijn droomauto heeft kunnen waar maken!
 

Daar moet je je zowiezo niets van aan trekken, het is een mooie auto klaar..

voordat ze zoiets zeggen moeten ze ff kijken wat ze zelf hebben staan / meeste hebben geeneens een auto..

*Edit, Nick was me voor
 
JorneP said:
voordat ze zoiets zeggen moeten ze ff kijken wat ze zelf hebben staan / meeste hebben geeneens een auto..

Dus mensen zonder geld hebben geen mening? Hoe triest ben jij he?
 
Stephan@Spy said:
Dus mensen zonder geld hebben geen mening? Hoe triest ben jij he?

Dat zeg ik toch niet?:L Maar als je zelf nog geen auto hebt, en je zit iedereen te kraken?

Niets met geld te maken..


Of je nou in een Porsche 911 of een Sulzuki Alto rijdt, dat maakt voor mij niet uit; het rijdt.. maar ga niet iedereen zitten kraken als je zelf niets hebt..
 
valt mij op dat de mensen die van thuis uit al veel geld hebben dezelfde ening hebben, die rest die minder hebben zijn het
ook met elkaar eens. 8P

wrs weten jullie niet wat voldoening is aangezien jullie alles krijgen wat jullie willen. om maar ff wat te zeggen wat voor SOMMIGE telt

jullie moeten lezen wat er staat, ik zou gewoon blij zijn als ik een dikke bak kreeg/deels betaald kreeg. maar dan heb je och in je achterhoofd, hij is niet 100% van mij. liever ben ik zelf stinkend rijk als mijn ouders.
zou ze natuurlijk ook onderhouden etc
 
Sandor said:
wrs weten jullie niet wat voldoening is aangezien jullie alles krijgen wat jullie willen. om maar ff wat te zeggen wat voor SOMMIGE telt

Nou, nou overdrijven is ook een vak..

Kan er ook niets aan doen dat mn voorstel om een golf 3 vr6 te kopen wordt afgewezen thuis :+
 

Mijn reactie op die Boxer was meer een kwestie van smaak. Kwam er op neer dat ik het niet echt een mooie auto vind.. Misschien een beetje raar neergezet toen, maar het was iig absoluut niet mijn bedoeling om iets af te kraken..

Ik rij zelf ook maar in een Civic, en daar ben ik prima tevreden mee..

En dat van Jeremy Clarkson kwam toen gewoon in me op.. No hard feelings verder..
 
Carlosz said:
Nou, nou overdrijven is ook een vak..

Kan er ook niets aan doen dat mn voorstel om een golf 3 vr6 te kopen wordt afgewezen thuis :+

Dus moet je het maar met een A3 8(P) 3,2 doen
 
Status
Not open for further replies.