Show de auto ('s) van je ouders

Status
Not open for further replies.
Stephan@Spy said:
Maar qua uiterlijk zijn echt zowat alle porsches gelijk, op de cayenne na. Dus ik vind het wel redelijk kloppen dat je een boxer koopt als je de snelle niet kan lappen. De polo en de golf zijn echt zeker wel verschillend.

plus dat die boxter echt wel hard gaat, en het gewoon net een tandje hoger is als een z3 of wat dan ook.
dat was de bedoeling.

en die 911 komt er echt wel, alles op zen tijd.
 
Je bent dan ook een kutmongeaul die in het te dure wagentje van pappie langs de lokale paupertent knalt. Lekker tof doen met oud geld. Ik hoop dat al die pappies jullie in een corsa 1.0 naar het oostblok sturen.
 
jongens wat maakt het nou uit of de 1 in een porsche rijd of dikke bmw .Allemaal van die loze reactie juliie zijn gewoon stinkjaloers dat jou pa of ma die niet hebben.Naja de een heeft het wat breder als de ander.

Mijn pa rijd in een fiat panda de nieuwste type en ik zelf heb een corsa a En lig er echt niet wakker van als me buurjongen zn pa een ferrari heb oke zou het zelf ook wel willen maarjah is ons dan niet gegunt.
 
[ir]http://www.indesign.at/gramer_auto/include/bilder/1100398374-Opel%20Corsa.JPG[/ir]

zoeen hebben wij, in het zwart :)
 
fabia.JPG


+pippi+
 
David said:
Voel je je soms aangesproken, rol je soms op oud geld velgen

En dan? , hij geeft het toch ook gewoon toe dat hij het van huis uit mee heeft. Als ik een auto van m'n pa mag uitzoeken zeg ik ook geen 'nee dank je, ik koop liever van m'n spaarcentjes een oude corsa'.

Als je ouders hard gewerkt hebben en hun kinderen een auto kunnen geven want boeit dat nou. Waarom zou je trouwens een verklaring moeten afleggen op een scooterforum.

En nee ik voel me ook niet aangesproken want ik heb niet eens een rijbewijs laat staan een auto.
 
maar dan is er wel niet die voldoening van " ik heb ervoor hard gewerkt en nu heb ik het eindelijk". Dan is het eerder, ik heb geluk en daar maar ik gebruik van. Wat natuurlijk iedereen zou doen
 
Sandor said:
maar dan is er wel niet die voldoening van " ik heb ervoor hard gewerkt en nu heb ik het eindelijk". Dan is het eerder, ik heb geluk en daar maar ik gebruik van. Wat natuurlijk iedereen zou doen

Voldoening, tja...90% van de jongeren vind een mooie auto erg belangrijk in onze materialistische maatschappij. Dus als je een mooie auto aangeboden krijgt sla je hem gewoon niet af.

Het zijn vooral de mensen die GEEN auto kunnen krijgen die over voldoening lullen... Ik ben gewend om overal mijn geld voor te verdienen en betaal bijna alles zelf maar ik haal daar weinig voldoening uit kan ik je zeggen :+
 
Tuurlijk, zou ik ook doen... Ben blij met karretje dat ik heb, maar als m'n ouders me een nieuw type A3 cadeau doen bij inlevering van deze zeg ik echt geen nee ;)
 
#Bas said:
Voldoening, tja...90% van de jongeren vind een mooie auto erg belangrijk in onze materialistische maatschappij. Dus als je een mooie auto aangeboden krijgt sla je hem gewoon niet af.

Het zijn vooral de mensen die GEEN auto kunnen krijgen die over voldoening lullen... Ik ben gewend om overal mijn geld voor te verdienen en betaal bijna alles zelf maar ik haal daar weinig voldoening uit kan ik je zeggen :+
zeg je nu dat ik niet een auto kan krijgen ofwat? 8P

Ik heb toch echt wel meer voldoening als ik zelf wat heb gekocht van een serieuze prijs als dan ik hetzelfde stuk heb gekregen, maar ik ben wel bij beide even blij 8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top