Show de auto ('s) van je ouders

Status
Not open for further replies.
Maar qua uiterlijk zijn echt zowat alle porsches gelijk, op de cayenne na. Dus ik vind het wel redelijk kloppen dat je een boxer koopt als je de snelle niet kan lappen. De polo en de golf zijn echt zeker wel verschillend.
 
Stephan@Spy said:
Maar qua uiterlijk zijn echt zowat alle porsches gelijk, op de cayenne na. Dus ik vind het wel redelijk kloppen dat je een boxer koopt als je de snelle niet kan lappen. De polo en de golf zijn echt zeker wel verschillend.
En wat als je de Boxster gewoon koopt omdat ie heerlijk rijd en genoeg vermogen heeft?
Je doet net net of zo'n Boxster S gratis is maar die dingen kosten ook gewoon een sloot geld.. Een 911 is gewoon een hele andere klasse.
Zelfde verhaal als de V8 Vantage en DB9 bijvoorbeeld.
 
Martin. said:
Wat een onzin, zo blijf je bezig.
Polo is voor de mensen die geen Golf kunnen betalen. Corsa - Astra, A3 - A4 enzovoort enzovoort
Een Boxster is gewoon een vette bak en zeker de S versie..

Dat is onzin, als 18-jarige die net zijn rijbewijs heeft gehaald en een aardig centje heeft gespaard om een auto beetje te stylen.. Wat zou je dan kiezen, een corsa of een koeie astra? :P

Trouwens mijn pa rijd in een Opel Zafira (de nieuwste :P)

En me moeder beweegt zich voort in de nieuwe Hyundai Atos Spirit

8P
 
Big-Jay said:
Want dat is voor mensen die geen echte Porsche (911) kunnen betalen..
.....
Wij hebben een heuze Vectra voor de deur staan :p

Nee idd omdat je een 911 niet kan betalen moet je maar een saaie burgelijke opel gaan rijden zoals de rest van de kudde.Wie zegt dat hij die niet kan betalen, zijn ook nog andere prioriteiten in het leven, of is inmiddels 'Het Grote Post Het Loonstrookje Van je Ouders-Topic' al geopend ?

Gelul hier allemaal, het is toch een auto ? Als er een ander merkje op had gezeten en hij het topmodel van dat merk was geweest was hij cool.

Of heeft Clarkson het gezegt van Topgear ? dan zal het wel zo zijn... :rolleyes:
 
Last edited:
Ik zeg toch ook dat ik niets te zeuren heb..? Ik mocht willen dat we zo'n auto voor de deur hadden staan.. Maar dat mn ouders niet veel om auto's geven (betalen is iets anders, kan je op de rekening van mn ouders kijken ofzo?) en het toevallig een "burgelijke" Opel kan ik me niet druk om maken, ik rij toch in mn eigen auto..

En Clarkson van Topgear heeft dat idd is gezegd ja, niet dat ik mij daar iets van aantrek ofzo..
 
Last edited:
Was ook gericht aan iedereen hier die van die praatjes heeft.

De meeste mensen die het roepen dat een boxter voor mensen is die een 911 niet kunnen betalen hebben zelf thuis een 3x mindere bak staan. Ik bedoel, wat lul je dan...of je in iemands portomonee kan kijken.
 
STA72107%20(Small).JPG
 
Tis een kwestie van smaak.. ik vind t heeeeeeeeeeeelemaal niks.. en hij dus wel..

magoed ik voel de discussie alweer komen :+
 
--> Is de auto van een vriend van me, moeder rijdt nog met BMW 330ci

Mja, Op zich van in de uitbouwkit niet mooi, maar je hebt wel veel bekijks,
zeker met 21" velgen ;p
 
Als je je e90 wilt uitbouwen, breng em dan naar Hartge of Hamann motorsport :P


mijn ouders hebben een Hyundai h100 2.5 td met wel 80pk ofzo 8P
en een Golf 5 1.9 tdi
 
d3c3pt0r said:
Als je je e90 wilt uitbouwen, breng em dan naar Hartge of Hamann motorsport :P


mijn ouders hebben een Hyundai h100 2.5 td met wel 80pk ofzo 8P
en een Golf 5 1.9 tdi
Dat is geen E90 :*
 
Me ouders hebben vandaag ook een nieuwe auto gekocht:X

Citroén C5 1.8 16V Station8)

Luxe ding.
en Blaast als een gek damn:7

Foto komt nog

Niet orgineel maar goed.

YER864.jpg

En dan in het antraciet8)
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top