Scootermeeting: Illegale brommerraces op bedrijventerein Acht!

Status
Not open for further replies.
yes! Missie geslaagd 8)

Enneuh, ruudze vario is gestolen op meeting...hoor je daar iemand over?

kap met dat geblaat over die vlaggen. Je commentaar intresseerd me geen donder so STFU!

Originally posted by Hebo_NRG
yes! Missie geslaagd 8)

Enneuh, ruudze vario is gestolen op meeting...hoor je daar iemand over?

kap met dat geblaat over die vlaggen. Je commentaar intresseerd me geen donder so STFU!

uhm hij is KWIJT...

gestolen heb ik er niet van gemaakt :)

whoeiz lb dit allemaal

mja, zolang ik er geen gezeik oid door krijg boeit ut me niet...

AIDIX ik ken je niet et boeit me ook geen reet al ben je een kerle van 2 bij 2....

JE WAS ER NIET !!! Dus jij weet ook totaal nix van die sfeer af....

Met het weer van de afgelopen 2 dagen kunnen ze die ene vlag tegelijkertijd vervangen met die andere 2 kapot gewaaide vlaggen...

Ik wil het niet goed praten het is gebeurd simpel, maar waarom loop je nou eigenlijk te zeiken....

Loop op sandalen?? Denk je dat je Jezus bent ofsow.. Als jij ff een paar mensen wil op voeden ga dan ff die zielge "Dutroux wannabe's" en die tering verkrachter in Utrecht aanpakken...

Als je al die knakekrs heb aan gepakt dan mag je de mensen die die vlag hebben gemold de les gaan lezen

ik rijd ook vaak de malossi 180cc SR van mijn baas, die is verder alleen helemaal origineel, hij rijd er zelf niet meer op. dat ding loopt 140 op -teller- (plat en wind mee...)

Originally posted by Sugadaddy
AIDIX ik ken je niet et boeit me ook geen reet al ben je een kerle van 2 bij 2....

JE WAS ER NIET !!! Dus jij weet ook totaal nix van die sfeer af....

Met het weer van de afgelopen 2 dagen kunnen ze die ene vlag tegelijkertijd vervangen met die andere 2 kapot gewaaide vlaggen...

Ik wil het niet goed praten het is gebeurd simpel, maar waarom loop je nou eigenlijk te zeiken....

Loop op sandalen?? Denk je dat je Jezus bent ofsow.. Als jij ff een paar mensen wil op voeden ga dan ff die zielge "Dutroux wannabe's" en die tering verkrachter in Utrecht aanpakken...

Als je al die knakekrs heb aan gepakt dan mag je de mensen die die vlag hebben gemold de les gaan lezen

Waar het mij om gaat is de mentaliteit die er bij bepaalde mensen hier heerst.

Laat ik het even opsommen:

-Het is er 1 van de x dus wat boeit het als je het sloopt
-de sfeer was zo en zo dus is het 'rechtvaardiger' dat er zaken gesloopt worden
-je was er niet bij dus fuck off
-er gebeuren ergere dingen dus fuck off
-ben jij jesus/opa/heilig

Misschien dat je dit beter begrijpt als je A: je kleuterfase ontgroeit bent en B: mensen dingen van jou gaan gesloopt hebben?

En juist omdat jullie zo lekker als groep voor elkaar opkomen ga ik er tegenin. "Ik wil het niet goedpraten {!"MAAR"
Nee, niet 'maar'. Vernieling is net als diefstal, dat kan je niet verdedigen tenzij je zelf een even grote lul bent of ervoor door wilt gaan. Gedraag je eens wat meer als individu ipv als kuddedier. Misschien niet zo c00l tegenover je domme vriendjes, maar mensen met een normaal IQ zullen het waarderen.

Maar wees gerust, ik zal er niet meer over beginnen. Wel leuk om te weten met wat voor soort mensen we hier eigenlijk te maken hebben, en daar ben ik nu wel achter.

Nou goed, ik ga er nog één keer op in:

Ik ben zelf anti-vernielen, diefstal e.d., dat heeft Daantje ook wel gemerkt bij de Mac.
Maar ik vond het niet echt wereldschokkend om te zien hoe die vlag naar beneden werd gehaald en gesloopt.
Ok, ik had het zelf niet gedaan, maar ik zag het niet echt als een criminaliteit.
Ik denk dat het gewoon aan de algehele sfeer daar lag, iedereen had lol, en dan komen er ineens agenten de pret bederven.
Dan wordt je pissig, boos, en ga je je woede afreageren, deze keer op de vlag dus.

Maarja, hou er nu maar over op, het is stom, niet meer doen, foei.

Dank U 9||6 9||6 :| Hernn AIDIX

IK was de gene die een taart heeft gegooid en schaam me er niet voor, ik verdedig, veroordeel niemand dusszzzz.

En van die vlag daar heeft iedereen die er wat mee te maken heeft zijn eigen mening al over gegeven dusszzz.

Originally posted by Aidix

Waar het mij om gaat is de mentaliteit die er bij bepaalde mensen hier heerst.

Ja, het is dat je het zelf zegt. GVD de enige keren dat jij post is om te flamen SHUT THE F*CK UP !!!

Laat ik het even opsommen:

-Het is er 1 van de x dus wat boeit het als je het sloopt
- NEE !!!
-de sfeer was zo en zo dus is het 'rechtvaardiger' dat er zaken gesloopt worden
- NEE !!! Maar ik weet zeker dat je handjes wat losser zijn als vriendin het heeft uitgemaakt en je wordt geirriteerd door een paar eikels of wanneer je moeder jarig is
-je was er niet bij dus fuck off
- JIJ POST ALLEEN MAAR OM TE FLAMEN !! Je heb er GVD geen fuck mee te maken. Wordt zelf politieagent.. :|
-er gebeuren ergere dingen dus fuck off
- IDD JA !!!
-ben jij jesus/opa/heilig
- NEE JIJ DENKT DAT JIJ DAT BENT !!

Misschien dat je dit beter begrijpt als je

A: je kleuterfase ontgroeit bent

Dan kom jij erachter dat Jezus niet bent maar een zielige stakker

B: mensen dingen van jou gaan gesloopt hebben?

Ow dat is al gebeurd, nou en ?? Volgens mij ben jij echt opgegroeid in: Aidix in Wonderland HALLO !! Dit is Nederland !!!

En juist omdat jullie zo lekker als groep voor elkaar opkomen ga ik er tegenin. "Ik wil het niet goedpraten {!"MAAR"
Nee, niet 'maar'. Vernieling is net als diefstal, dat kan je niet verdedigen tenzij je zelf een even grote lul bent of ervoor door wilt gaan. Gedraag je eens wat meer als individu ipv als kuddedier. Misschien niet zo c00l tegenover je domme vriendjes, maar mensen met een normaal IQ zullen het waarderen.

He lompe LUL je snapt et echt niet he IK PRAAT VOOR ME ZELF.
Ik heb die GVD kutvlag eraf gesloopt!!! Nu blij :|
He kerel jij doet dus NOOIT iets vaut NOOIT. ALs je een bierglas breekt dan ga je DIRECT naar de bar en een knaak voor dat glas neerleggen. Jij heb ook nog nooit iemand op zijn bek getimmerd. Nee want jij bent PERFECT.. {!NOT!!

Maar wees gerust, ik zal er niet meer over beginnen. Wel leuk om te weten met wat voor soort mensen we hier eigenlijk te maken hebben, en daar ben ik nu wel achter.

Normale mensen, geen teringlijers die uit zijn op een rel zoals JIJ...

:| Ik d8 dat het niet kon mar hij is net zo irri als die 2 ouwe wouten bijelkaar :|

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back