SCOOTERMEETING WAS TOPPIE

wanneer komen die foto's dan online?
sorry, maar ik ben nogal ongeduldig ofsow...
wink.gif
 
Gijshouwen; ja :p

nee, ik dacht dat zijn sfera a. niet reed. en b. blauw wit was

maar helaas
 
Ow was jij dat ??
smile.gif
Ik maar tegen freezer dat ik geen ene (blauwe) Sfera + Bart had gezien
smile.gif

Originally posted by Bart Nrg Mc2:
3,2 pk is wel errug weinig, heb je trouwens op die testbank gezien... Ik had die paars/witte Sfera mee, stond ook bij de Lijster binnen te sleutelen...

Greetz.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Welke? Die blauwe met witte finishvlaggen erop en die BCD-lichtunit? Die is kewl...

Greetz.

jawel dat was ik maar t zijn dus km's
ghegheghe ik dacht dat t toeren waren
ok maar ik ben tevreden met 6 pk hoor
isse niet slecht
er waren wel scoots met meer pk maar he ik begin net
 
Wat zit ik hiero verschrikkelijk te balen zeg!
mad.gif

Ik ga gisteren om 5 uur mijn nest uit, zaterdag avond tot half 11 onder mijn scoot gelegen om die scoot af te stellen. Uiteindelijk een beetje gelukt...
Ga ik dus mijn maat ophalen om 6 uur,( jaja, nog een half uur gesleuteld op de vroege morgen,) en wij peren hem richting klaaswaal. Hebben we een km of 40 gereden komen we daar bij de Kop van 't Land, bij de pont richting DOrdrecht....

VAART DAT GVDSE TERINGDING NIET!
mad.gif
mad.gif


Na een half uur hopeloos hopen waren we er van overtuigt dat het bg. ding echt bleef liggen. We hebben nog alternatieve routes bekeken, maar die waren verschrikkelijk ver om. Toen zijn we maar terug naar huis gegaan.
Boehoehoehoe!! Shitzooi, ik heb heel de morrege lopen janken (van binnen dan he
wink.gif
)

That was my story,

Wanneer komt er weer een nieuwe meeting?
 
Wie was die jongen met die Runner met die onderplaat
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif


tIM waar was jij dan ik ben tot 18:30 daar gebleven dus.......

Ik heb nu al gehoord dat de andere dorpen rustig hebben geslapen in de Hoeksche Waard..

De enige die ik niet heb gezien waren tIM en Freezerator.......
 
Ik was een erg lange gozer met CK trui aan, donkerblauw, en blauwe spijkerbroek.

DIe gozer die arne's scooter nog probeerde te vangen toen ie omviel, ikweenie of je daar bijwas?
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
3,2 pk is wel errug weinig, heb je trouwens op die testbank gezien... Ik had die paars/witte Sfera mee, stond ook bij de Lijster binnen te sleutelen...

Greetz.

ja ik zag jou ook, jij was toch die gast die toen ze scooter niet meer gestart kreeg!!
totdat ze wat spul in je cil. spoten!!
zag je nog staan kicken buiten!!
 
Ik was bij de testbank en ik heb em om zien vallen maar ik wet niet wie em heeft gevangen...

Weet je die zip die erna kwam ???? Hebben we bij De Lyster een Mallosi pijp eronder gehangen en toen kreeg hij er 10,6 uit....

Ik was met die Runner met die onderplaat.... VEEL mensen vroegen hoe ik dat had gedaan, had ik eigenlijk niet verwacht, voor de rest vond ik de mijne zwaar tegen vallen op de testbank...... Ik had 8,2 bij 5500.....

Wie heeft die Polini Runner nog gezien ???
Zijn drukveer ging het hoekie om op de testbank!! De diameter van die drukveer was groter dank zijn poelies!!!! Iets wat ik aardig bizar vond......

Ik vond het ook zeer jammer van die van Sybe...



[This message has been edited by Sugadaddy (edited 02 May 2001).]
 
F*CK een heuse MEETING! Ben ik ff een tijdje niet online, weet ik van niks, houden ze een meeting
smile.gif
, laat t me de volgende keer ff weten, dan ben ik zeker ook van de partij!!

Greetz
 
Ik heb die speed replica gezien die was aardig dood jah, kwa door verkeerd afgestelde mvt buitenrotor, door detonatie overleden(daardoor ook Manston warmgelopen)...
Yasuni ophanging voor Piaggio is echt triest, dat hebben ze voor minarelli 100x beter voor elkaar.
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Is chezzmo die gast met die Runner? Hij had (naar eigen zeggen) in 2 weken tijd een Manston en een Speed Rep. gemold... Kreeg z'n C20 niet gemonteerd, een maat van heeft hem toen geholpen...

Greetz.

 
Originally posted by Sugadaddy:
Ik was bij de testbank en ik heb em om zien vallen maar ik wet niet wie em heeft gevangen...

Weet je die zip die erna kwam ???? Hebben we bij De Lyster een Mallosi pijp eronder gehangen en toen kreeg hij er 10,6 uit....

Ik was met die Runner met die onderplaat.... VEEL mensen vroegen hoe ik dat had gedaan, had ik eigenlijk niet verwacht, voor de rest vond ik de mijne zwaar tegen vallen op de testbank...... Ik had 8,2 bij 5500.....

Wie heeft die Polini Runner nog gezien ???
Zijn drukveer ging het hoekie om op de testbank!! De diameter van die drukveer was groter dank zijn poelies!!!! Iets wat ik aardig bizar vond......

Ik vond het ook zeer jammer van die van Sybe...

[This message has been edited by Sugadaddy (edited 02 May 2001).]

GEK HE... je hebt een samba pijp man :r
 
ik vind die Samba niet eens errug slecht hor maarre ff sparen en dan wil ik een MHR pijp, kan er tenminste niet worden gezeurd....

Van wie was die grijs met rode runner met die malossi giet en mhr pijp ?????
 
toch geen standaard cilinder dus
smile.gif


zal wel van een aap uit rotterdam zijn ofzo....

maaruh wat voor MHR heb je?
 
Back
Top