Mening en tips Scootermeeting Almelo!

ik vond het cool...en respect voor alle mensen met een hoog vermogen :)

het is overigens wel weer bewezen dat een hoog vermogen niet altijd de snelste op straat hoeft te zijn btw...
 
ik was super stoned :D
me speech ging perfect :p
mja paar dikke toeters gerookt duz :p
ben nu wel compleet lam :D

Originally posted by X8R-LeNnY
hmmm ik was dus al weg wegens ultieme brakheid :rolleyes:

hoorde net nog wat dingen waar ik een beetje niks van af wist en vergeten was enzo, was niet zo leuk van me geloof ik :)

martin : hadden we afgesproken dat ik gras mee zou nemen ??? :D btw jij was toch al te leip dat ik het je niet eens zou willen geven wegens verantwoordelijkheid enzo ;)

inne : sorrie dat ik helemaal vergeten ben afscheid te nemen zo ineens, was het namelijk natuurlijk wel van plan, maar ineens was het weer weg blijkbaar :?
ik snap ff niet wat er met mijn korte termijngeheugen aan de hand was , maar ik was zoooo brak die dag :'(

ach ja , was iig wel heeeeeeeeeeeeeeeeel erg toppie inne !!!! :W

bedankt voor alles weer , het was opperbruut© en mag zeker elk jaar ofzo gebeuren :) (met als enige kleine verandering langere dragstrip als het mogelijk is ;))
 
metingen

1:twins 20.0 pk
2:joel 18.6 pk
3 rudi 18,4 pk (eind van de dag is ie nog een keer geweest)

twins rulezzz met 20 dikke vette pk's

ik geloof dat ik maar weer eens wat aan de beta ga doen.........
greetzzz valentino
 
Het was echt heel vet, moeten we gauw een keer overdoen.
Mja mijn eventuele commentaar is al gezegd... Dragstrip misschien voortaan niet op de plaats waar iedereen zijn scooter zette. Verder toppie tot het einde... zelfs toen we op de bus terug naar Almelo (rond 17:30) stonden te wachten kwam Joel nog ff volgas langs blazen en een gast op een zwarte NRG... stond even daarvoor op de testbank (wie was dat?).

Verder heb ik wel wat scooters en mensen herkent van het forum :) Misschien iemand mij ook gezien? :)
 
Originally posted by vegagucci
Wit groen gele zip van me haalde 17.25 PK

Ik heb het gezien, Tobi... Complimenten daarvoor... Volgende keer zal ik eens wat minder sceptisch tegenover Belgische racers staan, dit is dus gewoon erg netjes...
 
Originally posted by Martin Sanders
ik was super stoned :D
me speech ging perfect :p
mja paar dikke toeters gerookt duz :p
ben nu wel compleet lam :D


Heb je eigenlijk de hele dag niet gezien, weet dus nog steeds niet wie je bent... Ik weet niet of dat als compliment opgevat mag worden voor iemand die het gebeuren heeft georganiseerd...
 
Originally posted by VorteX
Het was echt heel vet, moeten we gauw een keer overdoen.
Mja mijn eventuele commentaar is al gezegd... Dragstrip misschien voortaan niet op de plaats waar iedereen zijn scooter zette. Verder toppie tot het einde... zelfs toen we op de bus terug naar Almelo (rond 17:30) stonden te wachten kwam Joel nog ff volgas langs blazen en een gast op een zwarte NRG... stond even daarvoor op de testbank (wie was dat?).

Verder heb ik wel wat scooters en mensen herkent van het forum :) Misschien iemand mij ook gezien? :)

Die zwarte nrg ... ik weet niet psies hoe die heette, maar hij had aan het begin van de dag ff probz met zijn ontsteking, en toen later liep ie wel vet :) lekker veel toeren, ik weet alleen neit meer hoe die heet... ?
 
twas zeker hele vette dag!! jammer dat ik gee cilinder heb gekocht dacht dat ook zal kunnen maar bij twins en scootparts hadden ze niet eens hebo alu :(
van wie was die paars/gele runne met die prorace uitlaat? was dat chezzmo?
die verneukte zijn cilinder met burnen:(
robbie's geluid was echt master!!!
kortom zeer geslaagde meeting! owja wat deed die kart op een gegeven moment? van wie was die?
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
AppieNRG van de list...

Die was in het begin nog aan het kloten met de carbu en vario, later is hij toch op de testbank gegaan, met als resultaat........ 16pk 9||6
 
dan zal ik ook maar ff een replietje typen :D

wij (ex-srfanatic-naztro-dancetrend_und me) waren al aanwezig om 11.00 ,wat mij gelijk opviel was dat de police alweer aanwezig was :| maar gelukkig gingen ze snel weer weg en zijn ze aan het eind van de dag nog ff langs geweest in de ford scorpio :D ,zijn er nog people aangehouden trouwens gisteren?
ook ik heb weer wat mensen gemeet , een tip voor de organisatie ,stoelen!! ik had last van m'n poten aan het einde van de dag echt lekker :rolleyes: ,maarja ik weet wel wat er komende zomer weer gaat komen een scoot jawel en uiteraard piaggio maar dan wel met meer pk's als ridderruud niet sociaal ho dat ding ging en dat voor een mina :D,ik zag fabian(boem) echt geraakt weglopen toen de sr van ridderrewd ff alle piaggio's het nakijken liet op de testbank ,arne ik ga je vlammen ole :D 16,5 pk kan ik wel overheen ,oohja ik moest helpen bij de testbank om 14.30 maarre hoefde blijkbaar niet omdat valentino hele dag met een hulp aanwezig was petje af voor die 2 ,want die zullen wel nix meer horen na gisteren :D vooral die sr met 50cc en bidalot pijp wat een tering herrie,ehm razma volgende x niet zo getresst meer zijn het liep allemaal goed toch tipje stel volgende x wat meer mensen aan om toezicht enzo tehouden zoals bij de sprints waar iedereen maar overstak enzo viel mij echt mee dat er geen scooters op people zijn gecrasht want dat liep echt gewoon door elkaar heen,oohja mark alias scooterracer heeft nu ook de powah van een pug 1.9 16v ervaren :D,en tjah macterror duurde mij iets te lang dus doen we maar een andere x? heb ik nog wat gemist trouwens @MAC?
die 309 met asotoeter die om een uurtje of 17.00 wegreed was me :W
en nog iets ik stond gisteren geparkeerd naast een rode alfa met 2 dewds en 2 chix ,wie was die chick voorin? die was wel een beetje :p en lekker vaag ,dat was het wel dnek ik zo
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2


Heb je eigenlijk de hele dag niet gezien, weet dus nog steeds niet wie je bent... Ik weet niet of dat als compliment opgevat mag worden voor iemand die het gebeuren heeft georganiseerd...
Heb jij kerel met brilletje gezien en blauwe hebo jas?
 
Was dat Martin?

En sjoerd, ik was telkens aan testen ja, ontsteking stond niet goed enz, toch maar ff op de bank gegaan en dus niet optimaal. Mja, hulde voor die maat van me :)

12.7pk met Mhr replica :D :W
 
jah, de twins sp-zip is als laatst op de bank gegaan, toen er alleen nog listmembers stonden.

Deze had een vermogen van 20.03pk inderdaad..."knap gedaan hoor...een ik vond joel zker niet het vetste...arne blaast met zijn 16,5 pk iedereen op straat (except twins-zippers)
 
Back
Top