dan zal ik ook maar ff een replietje typen
wij (ex-srfanatic-naztro-dancetrend_und me) waren al aanwezig om 11.00 ,wat mij gelijk opviel was dat de police alweer aanwezig was :| maar gelukkig gingen ze snel weer weg en zijn ze aan het eind van de dag nog ff langs geweest in de ford scorpio
,zijn er nog people aangehouden trouwens gisteren?
ook ik heb weer wat mensen gemeet , een tip voor de organisatie ,stoelen!! ik had last van m'n poten aan het einde van de dag echt lekker
,maarja ik weet wel wat er komende zomer weer gaat komen een scoot jawel en uiteraard piaggio maar dan wel met meer pk's als ridderruud niet sociaal ho dat ding ging en dat voor een mina
,ik zag fabian(boem) echt geraakt weglopen toen de sr van ridderrewd ff alle piaggio's het nakijken liet op de testbank ,arne ik ga je vlammen ole
16,5 pk kan ik wel overheen ,oohja ik moest helpen bij de testbank om 14.30 maarre hoefde blijkbaar niet omdat valentino hele dag met een hulp aanwezig was petje af voor die 2 ,want die zullen wel nix meer horen na gisteren
vooral die sr met 50cc en bidalot pijp wat een tering herrie,ehm razma volgende x niet zo getresst meer zijn het liep allemaal goed toch tipje stel volgende x wat meer mensen aan om toezicht enzo tehouden zoals bij de sprints waar iedereen maar overstak enzo viel mij echt mee dat er geen scooters op people zijn gecrasht want dat liep echt gewoon door elkaar heen,oohja mark alias scooterracer heeft nu ook de powah van een pug 1.9 16v ervaren
,en tjah macterror duurde mij iets te lang dus doen we maar een andere x? heb ik nog wat gemist trouwens @MAC?
die 309 met asotoeter die om een uurtje of 17.00 wegreed was me :W
en nog iets ik stond gisteren geparkeerd naast een rode alfa met 2 dewds en 2 chix ,wie was die chick voorin? die was wel een beetje
en lekker vaag ,dat was het wel dnek ik zo