Nieuwe demo , jullie mening :)

Intro is goed gebruik gemaakt van ft2, maar als de kick erin komt hoor je echt dat het met een tracker gemaakt is. Drop ft2, heb ik nu 2 jaar terug gedaan en vooral de kwaliteit is met sprongen vooruit gegaan. Verder vind ik het boozy woozy achtig, absoluut niet mijn smaak maar zit veder opzich wel okee in elkaar.
 
iets meer variatie, en de climax komt wel heel erg vroeg, haalt de spanning een beetje weg,
maar klingt leuk
 
@ngry-spy said:
WHAHAHAHA {! DIT IS ECHT TE SCHANDELIJK!
wat er dus net gebeurde: ik had me geluid uitstaan en er kwam zo'n popup linkje naar een of andere goksite:) en tegelijkertijd luisterde ik dat nummer:D wahah
**sorry lig hier echt in een deuk**

LOL :D
 
Klinkt zeker lekker!!! Alleen op t laatst komt sown gare tamboerijn of wat het ook mag zijn, kan je daar nie een wat bruter sampletje voor gebruiken. Past niet bij de rest van het nummer...

Maare ik vind em erg lekker, al naar Jan dr mee geweest of heb je geen contact meer met em?
 
Vrij eentoning en totaal niet mijn smaak , maar dat is eigenlijk omdat het genre me niet aanspreekt , vind het nummer wel oke , maar iets té eentonig.
 
A-Bizar - Spinnig --> ik mis de n volgens mij. Verder opzich wel geinig maar het neigt toch een beetje naar zo'n standaard trance beatje.
 
BaasB said:
trancenicht:*

nee hoor, ik vind het niet verkeerd. Ik had er een 140bpm harde bass bij gegooid, maar dat is imo:)


idd, hij klapt dr niet echt op nee. Oftwel de Bass (welke?) dreunt niet echt door. Zou wel vet als intro oid naar een hardere track zijn.
marja das mijn menig he, mij zul je dan ook nooit op sensation white tegenkome...
;)
 
zeker wel goed.. 9||6

kan naar mijn mening iets meer opbouw in lied zitten.. t begint al met de melodie en die blijft hele lied zo.. maar belooft wel wat :*
 
PTT NRG said:
zeker wel goed.. 9||6

kan naar mijn mening iets meer opbouw in lied zitten.. t begint al met de melodie en die blijft hele lied zo.. maar belooft wel wat :*

Nogmaals , ik heb de intro en het einde weg gelaten omdat het anders een te groot bestand werd :D

:*
 
Back
Top