Nieuwe demo , jullie mening :)

Remco 4 Life said:
Whoot A Bizar ga er meer maken :D of langere :*:*:*

ik heb er zeg maar over de 500 :)

Dit nummer duurt 4.05 minuten. ( dit is nogmaals gewoon een kort stukje omdat ik anders niet genoeg space had. )

zoals als mark al zei , er zitten betere tussen. Maar dat is gewoon een kwestie van smaak... :)

De reden waarom ik dit nummer poste , was omdat ik weleens wou weten wat jullie van 1 van mijn dance nummers vinden.
 
Remco 4 Life said:
Vraagje: Weet iemand een programma waarmee je dat allemaal kan fixe?:) Fast Trackers snapk geen hol van :*

Fuityloops is leuk als je wilt "producen" (zelf maken) en virtual DJ kun je leuk mee mixen enzo. Programma's werken wel vrij eenvoudig en je kunt er best leuke deuntjes mee bouwen, maar verwacht niet dat je gelijk zoiets hebt als A-Bizar..

Andries: Echt vet dit, het lijkt misschien simpel zulke muziek maken maar je moet er volgens mij wel degelijk aanleg voor hebben. Ik doe het je iig niet na :)
 
Last edited:
A-Bizar said:
ik heb er zeg maar over de 500 :)

Dit nummer duurt 4.05 minuten. ( dit is nogmaals gewoon een kort stukje omdat ik anders niet genoeg space had. )

Jammer dat je niet genoeg space hebt want ik zou em graag helemaal willen horen :)
 
Vind de sound rond de 40 sec echt niet lekker klinken en er zker meer bass in. Misschien niet zoveel gewissel van stijl (of hoe zeg je dat) meer dezelfde beat.

Verder wel oke :)
 
khoor ook wat foutjes, maar het melodietje is leuk gevonden... maar ik weet niet of het een serieuze demo is want dan kom je hier echt niet ver mee, het melodietje lijkt misschien catchy en goed, maar dat is het niet, er zijn duizenden mensen die dit ook zo maken en probeer wat te vinden om je te onderscheiden..

Ook mis ik afwisseling in de samples, van begin tot eind klinkt het min of meer hetzelfde, en korte effects die je gebruikt slaan ook niet echt ergens op...
En leuk dat je zelf je samples maakt maar dat is imho tijdverspilling, deze samples kun je zo op internet vinden en kheb volgens mij zelf ook diezelfde samples (min of meer), misschien is het ook leuk om niet alleen zulke samples, maar bijvoorbeeld ook akoestische samples te pakken, of vocale... geeft het net wat extra.

Fast tracker 2 is grappig, maar probeer ook eens Modplugtracker.. zelfde principe als fast tracker maar dan windows interface. Voor het afmixen is cubase ook goed.

maar je bent leuk bezig en het nummer klinkt al vrij profi..
 
Ja ik weet t :'( er moet nog veel aan gebeuren :D

ik was niet van plan deze demo zo op te sturen oid... maar ik had m even snel afgemaakt ( eigenlijk te snel afgeraffeld :X ).
Bedankt voor de adviesjes tot zo ver. Ik ga er binnekort wel weer even mee verder en zal dan het hele nummer proberen te posten. :D

Normaal gesproken maar ik niet echt van dit soort nummers... meestal wat minder trance achtig. Zeg maar tussen hardhouse en club trance enzo in.
Vond het leuk om eens een dance/trance nummer temaken. En vond het wel redelijk geslaagt tot zo ver :)


Iig hartstikke bedankt voor de reacties guys :*
 
Remco 4 Life said:
Vraagje: Weet iemand een programma waarmee je dat allemaal kan fixe?:) Fast Trackers snapk geen hol van :*

Fruityloops is relaxd, veel geluiden die je goed door kan mixen! Een weekje prusten en je kunt er al behoorlijk mee werke.
 
Back
Top