Plaats Hier Je Mening Over Politieauto's Die In Vlammen Op Gaan !

Ruben_09 said:
Kom met 1 goede reden waarom belasting omhoog zou gaan ? Door schade van een paar ton.

ok misschien heefgt het niet direct invloed op belasting, maar dat geld moet tog erges vandaan komen, dus wordt er waarschijnelijkk binnen de regio minder aan andere dingen besteed. of nog meer rollerbanken voor boetes vangen :S
 
InsaneMalebrain said:
Maar eigenlijk zou het toch gewoon niet mogen gebeuren dat je auto's moet afschermen omdat ze anders worden vernield of in de fik gestoken?

Eigenlijk zou je voordeur ook dag en nacht letterlijk open moeten kunnen staan mjah zitten toch ook sloten op ... :rolleyes:
 
dit is een verkeerde manier om tegen de politie op te treden en ik vind het volkomen fout want nu moeten ze nog meer scooters innemen anders hebben ze geen vervoer.
 
Tis volkomen kansloos , en al die pubers die nu lopen te schreeuwen alsof het de beste daad van de eeuw is ; wacht maar tot je wat ouder bent en normaal kan denken ;)

Misschien dat je dan doorheb dat iedereen , incl. de dader mee betaald aan die nieuwe wagens.

Ze komen niet uit de lucht vallen namelijk. ( Nee echt niet! :* )
 
r0bert said:
Tis volkomen kansloos , en al die pubers die nu lopen te schreeuwen alsof het de beste daad van de eeuw is ; wacht maar tot je wat ouder bent en normaal kan denken ;)

Misschien dat je dan doorheb dat iedereen , incl. de dader mee betaald aan die nieuwe wagens.

Ze komen niet uit de lucht vallen namelijk. ( Nee echt niet! :* )

iedereen is het hier wel met je eens hoor denks (ook de pubers :P), tis wel kansloos ja, maar wel een mooie stunt
 
Verhaaltje:

Komt een scootertje voorbij tuffen met 50 km/h, hup moterwout er volgas erachter aan, komt met 120 het scootertje voorbij en gooit hem er vol voor, meisje net 16 geworden en haar certificaat gehaald, helemaal in een shock remt volgas om nog op tijd tot stilstand te komen...
Agent stapt af en loopt op het meisje af alsof het de grootste crimineel is en word zowat meegesleurd na de rollenbank, ding op de rollenbank en raad is: netjes 0.5 word er aan haar gevraagd: Nou vertel maar, wat zit de begrenser??? als je het niet verteld ben je hem kwijt, word ie helemaal uit mekaar gehaald, krijg je dikke bekeuring !!!

Meisje helemaal bang...GVD wat zijn het een kut wouten tegenwoordig, er was een belonging van 15.000 euro uitgeloofd voor de tip, nou daar doe ik het niet voor als ik het wist, laat ze eerst maar eens goed na denken voor ze wat doen en alleen scooterlui aanpakken. Volgens mij vechten die lui erom wie er vandaag op de motor mag stappen en de grootste criminelen van het land (scooterrijders :S) aan mag pakken
ben je toch ziek of niet dan??? en alleen om de staatskas te spekken, ga criminelen, dieven, moordenaars pakken maarjah daar verdienen ze geen geld mee, dat kost maar geld (cel, eten enz)

k hoor dit verhaal steeds vaker, t moet toch niet gekker worden...


PS: die nog geen 1,50 die we per persoon kwijt zijn voor de belasting hek er graag voor over...!
 
Ook ik vind het een kansloze actie. Stel dat je er 1 doet om aandacht te krijgen voor het kromme bureaucratie gedoe in NL is tot daar aan toe, maar gewoon een aantal auto's..
Sta je daar te wachten op de politie die niet kan komen omdat de auto's afgefikt zijn.. En uiteindelijk betalen we het zelf. Alsof alle agenten zo stom zijn.. rotte appels heb je overal zegmaar. En zoals een wijs man ooit zei: "voor wie je niet nodig heeft ga je altijd te hard, voor wie je wel nodig hebt kan je niet snel genoeg zijn" (of iets in die trend)

Als je het zelf beter kan.. volgens mij zijn er daar nog wel vacatures hoor :)
 
Made in AJ said:
Verhaaltje:

blablabla
Ten eerste: wat een ontzettend egocentrisch bekrompen verhaaltje, denk je nou echt dat ze alleen maar op scooter controleren ofzo?
Ten tweede: die 1.5€ vind je misschien niet zo erg, maar jij betaalt dus nog bijna NIETS kwa belasting. En het is trouwens goed achterlijk om te zeggen dat het maar zo weinig is, want op deze manier word het vanzelf meer.
 
Ik vind het zonde, er worden direct nieuwe auto's gekocht. Goed voor de portomonne van de gene die de apparatuur er inbouwt en de auto-industrie. Slecht voor onze porti. De overheid heeft geen verzekeringen voor dit soort ongein en dit kost de belastingbetaler alleen maar geld.
 
Als die dader nu eens rollerbanken saboteerde (zodat ze wat minder aangeven) dan top ,maar nu is hij alleen maar een last van de maatschappij en de gene die zijn 2de kamer gijzelen foute boel KABINET veel beter PvdA Groenlinks Sp wat is daar mis mee?
 
Enige waar ik het met je mee eens kan zijn, is dat die beloning eigenlijk veel te laag is..
Er is bijna meer dan 4 miljoen aan auto's en motors in vlammen opgegaan en dan geven ze een beloning van 15.000 euro voor de gouden tip :rolleyes:
 
Trouwens, als mensen zeiken over de politie, moeten ze maar bij hunzelf te rade gaan, en nadenken over welke partij ze stemmen...

Lang leve het tolerantie beleid van nederland...
 
bij mij in weesp zijn er al 10 autos ofzo gesneuveld maarjah 2 wekenis het rustig met de politie maar daarna inene overal zie je ze maarjah wij moet weer betalen om nieuwe autos te kopen
 
Made in AJ said:
Doen ze nog meer dan???

Edit: owjah auto's die 5 km per uur te hard rijden bekeuren
Oh sorry, kon je de woorden met meer dan 3 lettergrepen niet begrijpen? Je begrijpt er echt niets van, en het zal voorlopig wel niet tot je doordringen. Het zal wel aan je leeftijd liggen, hoop ik...
 
Freezer said:
Trouwens, als mensen zeiken over de politie, moeten ze maar bij hunzelf te rade gaan, en nadenken over welke partij ze stemmen...

Lang leve het tolerantie beleid van nederland...
Volgens mij heeft geen van allen, die deze acties toejuichen, een stemrecht. :rolleyes:
 
Back
Top