Mening en tips Scootermeeting Almelo!

Hmja, ik weet dat:
Ridderruud met SR Rossifumi 18,14pk had, Arne met Zip SP 16,5pk, JohnB met FireFox 15,9pk had en nog een gast met een Polin Beta 16,0pk geloof ik.
 
Als we er allemaal een stel neerzettne die we weten:

Arne: 16,5 pk
Joël: 18,5 pk (iets meer)
Rudie: 18,14 pk
Schilpedinges: 11,4 (of 11,1?)
Vriendje van Bart: 13,1 pk (Aerox, Evo70, HR]|[)

Ik kan er zo niet ff meer bedenken
 
Originally posted by Sjoerdyo
Als we er allemaal een stel neerzettne die we weten:

Arne: 16,5 pk
Joël: 18,5 pk (iets meer)
Rudie: 18,14 pk
Schilpedinges: 11,4 (of 11,1?)
Vriendje van Bart: 13,1 pk (Aerox, Evo70, HR]|[)

Ik kan er zo niet ff meer bedenken

Vincent (cosmo) SR met mhr team cil en mhr pijp 14,2 pk
 
Ik vond die van Joël het vetst gaan, niet gelet op die koppeling van hem.

Die Twins gast deed mij iets te patserig vond ik eigenlijk.

En ik weetn iet of dat Roadrunner was (Runner, blauw, Hebo racing ]|[) maar die had het dikste geluid, heel donker en lekker jankend... :)
 
Originally posted by -=PIN=-

Ik las in fototopic 20,03pk??? :eek:

Ja zoiets las ik ook???? Alleen dan had hij die prijs voor hoogste vermogen toch moeten hebben? Ik las ook dattie 70cc had... Ik dacht zelf eerst 50cc... Maja, aan gissen en denken heb je nix :!
 
Originally posted by Sjoerdyo
Ik vond die van Joël het vetst gaan, niet gelet op die koppeling van hem.

Die Twins gast deed mij iets te patserig vond ik eigenlijk.

En ik weetn iet of dat Roadrunner was (Runner, blauw, Hebo racing ]|[) maar die had het dikste geluid, heel donker en lekker jankend... :)

Het geluid van die twee jah, tering, klonk egt lekker... Alleen leken me tog niet heel erg super snel, of juist wel snel, maar meer top speed, want met optrekken redden ze niet in ieder geval... Maar wel gaaf...

Dat ventje uit Weert met ze aerox met polini evo stond erg verbaasd te kijken, had 13,2 pk. Verder niets aan de cilinder gedaan, tog netjes... Reed ook nog zo'n vet oud en gaar zipje rond, dubbele trommelrem enzo... Ori koppeling, ori vario enzo, had tog nog 9.6 pk ofzow, en ook wel rap was ie...

En die kleine polini motor dan, zo'n 39cc ding.. Woeiz:W
 
Originally posted by Sjoerdyo


Ja zoiets las ik ook???? Alleen dan had hij die prijs voor hoogste vermogen toch moeten hebben? Ik las ook dattie 70cc had... Ik dacht zelf eerst 50cc... Maja, aan gissen en denken heb je nix :!

Is mij door een of andere onbekende ook verteld jah, dat er een 50cc onder lag... kan nooit man, zoveel vermogen uit 50...

Massol
 
ruud zei zojuist in ander topic, dat een andere zip van twins met een evo50 rond reed, dus men zal die dan wel hebben bedoelt, deze geen veel te gruwelijk hard voor een 50 man...

Greetz
 
Originally posted by hebo-aeroxje
ruud zei zojuist in ander topic, dat een andere zip van twins met een evo50 rond reed, dus men zal die dan wel hebben bedoelt, deze geen veel te gruwelijk hard voor een 50 man...

Greetz

Ruud? ;)
 
Back
Top