Mening en tips Scootermeeting Almelo!

Originally posted by Hebo_NRG
welke flens :?

NSR dewd...jij stond valentino dus te helpen...djezus, dat had ik nou echt niet gedacht!

Hmzz me neither... Dus diegene die steeds achterop moest duwen enzo?
 
Originally posted by #CARMA#
die 309 met asotoeter die om een uurtje of 17.00 wegreed was me :W
en nog iets ik stond gisteren geparkeerd naast een rode alfa met 2 dewds en 2 chix ,wie was die chick voorin? die was wel een beetje :p en lekker vaag ,dat was het wel dnek ik zo


rond 5 uur, toen er 4 mensen in zaten, was het links voor ronald (blaze), rechtsvoor marlous (vriendin van ronald), en achterin ik en tim.....


ronald br8 ons ff naar het station (big thanks to ronald)
 
Originally posted by SBK 2001



rond 5 uur, toen er 4 mensen in zaten, was het links voor ronald (blaze), rechtsvoor marlous (vriendin van ronald), en achterin ik en tim.....


ronald br8 ons ff naar het station (big thanks to ronald)

carma zei: 2 dewds 2 chicks

wie van jullie 2 (jij en tim) lijkt op een chick? :p
 
mja ik heb zoveel lui gezien
ook redelijk veel mee gepraat
mja
er waren altijd weer een paar lui die op een of andere manier altijd niet te bekennen waren :D

mja ik heb carma wel gezien met zijn peug 309
 
Originally posted by Martin Sanders
mja ik heb zoveel lui gezien
ook redelijk veel mee gepraat
mja
er waren altijd weer een paar lui die op een of andere manier altijd niet te bekennen waren :D

mja ik heb carma wel gezien met zijn peug 309

Ik hoorde iemand zeggen dat jij martin was, en ik zag je zo actief die ' baan ' schoonvegen... denk ff handje geven :)
 
Originally posted by Roadrunner
Voorlopig geen gevlam meer voor mij..

Bevestiging van die veer op de flens is afgebroken onderweg toen ik vandaag ging rijden. Veer + stukje is weg.

Waar kan ik een nieuwe flens halen?? :|

Huh? Je bedoelt de flens van de uitlaat neem ik aan? Dat gaat ook wel met 1 veertje, hoor...

Voor flens; pak er 1 van een C20, deze heeft een grotere doorlaat dan die van RII/III...
 
ik had er sowieso maar 1 veer bij. Arne had toen die andere niet meer. Maar ik heb die zooi weer gevonden, jaja, ergens op straat vond een maat van me dat stukje wat aan die flens zit. Morgen er ff op laten lassen en weer vlammen :) Er is nog een hoop werk aan de winkel.

Een flippende AIM teller die bij lang volgas uit valt :|

En nog een paar kleine dingetjes :)

Verder was het koel, en de strip was kort :mad: jammer genoeg, al met al, een kei vette dag :W :!
 
Originally posted by Roadrunner
Voorlopig geen gevlam meer voor mij..

Het is geloof ik al vaker gezegd, maar ik wil het ook even kwijt. De scoot van Roadrunner klinkt echt meesterlijk en ziet er ook heel netjes uit. Die Hebo klinkt echt super... lekker laag en hard, hou ik wel van! :W
 
Last edited:
Originally posted by Sushi
het was vet maarre mt 10pk ga je toch niet met trommelremmen blazen man.....


ergens heb je er wel gelijk in('t is mijn zippie!!!), en nu ben ik opzoek naar een zip fastrider voor vork, die hebben toch 2 poten EN schijfrem?

verders, zeer geslaagde dag, kwas nog nooit op een scootermeeting geweest, maar ik vond het echt vet...
c u op klaaswaal, 'k ben te herkennen aan mijn groen/zwarte zippie met 2 trommels:p

p.s. die 50cc zip van twins heeft zeker standaard vertanding, om zo op te trekken....:!

grtzz.
 
Back
Top