Originally posted by #CARMA# die 309 met asotoeter die om een uurtje of 17.00 wegreed was me :W
en nog iets ik stond gisteren geparkeerd naast een rode alfa met 2 dewds en 2 chix ,wie was die chick voorin? die was wel een beetje en lekker vaag ,dat was het wel dnek ik zo
mja ik heb zoveel lui gezien
ook redelijk veel mee gepraat
mja
er waren altijd weer een paar lui die op een of andere manier altijd niet te bekennen waren
Originally posted by Martin Sanders mja ik heb zoveel lui gezien
ook redelijk veel mee gepraat
mja
er waren altijd weer een paar lui die op een of andere manier altijd niet te bekennen waren
ik had er sowieso maar 1 veer bij. Arne had toen die andere niet meer. Maar ik heb die zooi weer gevonden, jaja, ergens op straat vond een maat van me dat stukje wat aan die flens zit. Morgen er ff op laten lassen en weer vlammen Er is nog een hoop werk aan de winkel.
Een flippende AIM teller die bij lang volgas uit valt :|
En nog een paar kleine dingetjes
Verder was het koel, en de strip was kort jammer genoeg, al met al, een kei vette dag :W :!
Het is geloof ik al vaker gezegd, maar ik wil het ook even kwijt. De scoot van Roadrunner klinkt echt meesterlijk en ziet er ook heel netjes uit. Die Hebo klinkt echt super... lekker laag en hard, hou ik wel van! :W
ergens heb je er wel gelijk in('t is mijn zippie!!!), en nu ben ik opzoek naar een zip fastrider voor vork, die hebben toch 2 poten EN schijfrem?
verders, zeer geslaagde dag, kwas nog nooit op een scootermeeting geweest, maar ik vond het echt vet...
c u op klaaswaal, 'k ben te herkennen aan mijn groen/zwarte zippie met 2 trommels
p.s. die 50cc zip van twins heeft zeker standaard vertanding, om zo op te trekken....:!