Mening en tips Scootermeeting Almelo!

Originally posted by #CARMA#
en nog iets ik stond gisteren geparkeerd naast een rode alfa met 2 dewds en 2 chix ,wie was die chick voorin? die was wel een beetje :p en lekker vaag ,dat was het wel dnek ik zo

Die blonde? Das de vriendin van Blaze was ook op Almelo met zn beta aan het burnen(niet de polini)
 
Jah ik bedacht me later ook opeens dat ik Martin helemaal niet heb gezien... Maaruh als hij die gadt met blauwe hebo jas was, heb ik hem dus wel gezien...
 
Ik was blij dat het weer zo relax was !!!
Ik baalde wel dat ik niet op m'n Speedy kom vlammen en ff op de bank kon drukken :)
 
Originally posted by Makker
Ik was blij dat het weer zo relax was !!!
Ik baalde wel dat ik niet op m'n Speedy kom vlammen en ff op de bank kon drukken :)

Waarom reed je speedake eigenlijk niet?
 
Als eerste: 9||6 Inne + organisatie memberts 9||6

Het was heel koel, goed geregeld geen ongelukken en zon.
Was niet warm met de hele tijd die fan in je smoel maargoed ;)
Veel mooie machines en strakke grafieken en er was goed vreten.
Jammer van de printer ja en zo'n laptop scherm sucked behoorlijk.

Persoonlijk vond ik de IST-sr onwijs gaaf omdat hij zo verschrikkelijk fel op het gas was, die was echt uber.
Erg jammer dan ook dat die oude type SR met 29,5mm er niet op kon..
De twins zip had trouwens 20pk en geen 20,3 maargoed das voor de mierenneukers.
Jammer dat die twins 50 er niet op is geweest (met z'n super wheelie power) want ik was toch wel erg benieuwd of die zou halen wat de Twins zeiden dat hij gescoord had.

Verder vond ik het opvallend dat er met standaard ontsteking ook 2x onwijs goed gescoord was!
1 met behulp van een vervroegings spietje d8 ik maartoch, erg nais.

Beetje dom vond ik die droeloes die een Runner 180 erop zz en d88 dat wel dat niet zouden zien (ik althans) die kachelpijp en aso luchtbak valt natuurlijk al op maar als je dat trekker geluid hoorde en dattie dan 12pk perst klopt natuurlijk al helemaal geen hol van :|
Schilpedinges zou hem (haar?) dus makkelijk vlammen :p

Wat me ook opviel was de Aerox met, naar eigen zeggen, alleen een nrx en de 7pk.
Erg extreem.
Ook de nrg gast die verschillende uitlaatjes had getest en uiteindelijk uit kwam op een Omega als beste en daarmee (ook @ std machine) 6,7 pk scoorde, zeer (n/v)etjes

Ook hebben we gisteren nog een mogelijke next-meeting locatie besproken, hierover zal nog wel het 1 en ander worden besproken hoop ik.
Misschien kunnen we dan gelijk iets verzinnen om de grafieken op te laten weergeven (zoals iemand al opperde) want dat is wel nais natuurlijk, een beamer in een vreet/party tent ofzo.

Enigste wat ik miste, en wat niet op klaaswaal weer gebeurd, waren de schakels.
2takt = 2takt is mijn mening dus het moet best kunnen toch?

Bedankt iedereen voor de mooie dag, was erg nais!


edit: volgende keer zal ik ff proberen om een zelfklever oid te regelen met m'n nick erop, heb gister ook zat mensen gesproken die van de list of van het forum waren terwijl we dat niet van elkaar wisten.
Zo denken er meer over lijkt me..
 
Last edited:
Originally posted by Honda NSR-II


Ook hebben we gisteren nog een mogelijke next-meeting locatie besproken, hierover zal nog wel het 1 en ander worden besproken hoop ik.
Misschien kunnen we dan gelijk iets verzinnen om de grafieken op te laten weergeven (zoals iemand al opperde) want dat is wel nais natuurlijk, een beamer in een vreet/party tent ofzo.


Sssstt...;) :p
 
Misschien is het ook wel vet om een kleine applicatie te maken waarmee je die grafiek bestanden kan openen en om kan zz naar .jpg of .gif ofzo, kunnen ze netjes worden bekeken en online worden gebracht enso.
Misschien dat ik morgen ff kan kijken naar die bestanden en hoe ze in elkaar zitten.
 
Juistem!
Misschien ook gelijk voor andere menschen, als je nog een mooie locatie weet op een goeie (rustige) plek met een mooie dragstrip..?
Dus goed bereikbaar en weer op een industrieterrein de nodige hardware stores in de buurt voor de mensen die geen ontstoorde bougie gemonteerd hebben :rolleyes:
 
De dag was zeker vet maar ik ben helemaal gaar vrijdag avond 1:30 en om 6:00 er weer uit emn vanacht was het ook niet vroeg :)
De dragstrip mocht iets langer want het was 3 sec en het was weg.
Toch wil ik iedereen bedanken voor de opkomst en de hulp en mischien volgende keer forum shirts :)
zelf je naam er op kalken en klaar
en toch 11,5 pk onafgesteld :W
 
Originally posted by Honda NSR-II


Verder vond ik het opvallend dat er met standaard ontsteking ook 2x onwijs goed gescoord was!
1 met behulp van een vervroegings spietje d8 ik maartoch, erg nais.


Dat was ik en een maat van me
Beide hadden we een vervroegingsspie erin

mja vond het wel netjes de 15,8 pk met een manston (squish 0,7)
21mmdo , C20 , originele ontsteking met spie, overrange.

Beta had evo tuned , 21mmdo , C20 , std ontst. met spie en evo vario. Maar die gast ging m sochtends om 7 uur nog ff snel afstellen :|
 
Voorlopig geen gevlam meer voor mij..

Bevestiging van die veer op de flens is afgebroken onderweg toen ik vandaag ging rijden. Veer + stukje is weg.

Waar kan ik een nieuwe flens halen?? :|
 
Back
Top