Carp_maniac
Whoet! Whooooeeeet!
Ik weet niet wat ik zou doen..... tis wel verleidelijk denk dat ik ut teruggegeven had... maar ik vidn ut wel knap van je dat je de verleiding hebt weerstaan
Originally posted by JohnB
en dan nog is het mn domme schuld
Originally posted by Metal
Mja zoals al gezegt, is het nou een portemonnee, met pasjes en een rijbewijs oid, dan breng ik hem wel trug naar de eigenaar. Zitten er nou geen pasjes en/of naam in, dan hou ik het geld wel zelf. Heb btw 1x in maasstricht 70 gulden gevonden, midden in de stad en 2 briefjes van 25 en 2 van 10 helemaal in een gevouwen, heb ik ook gehouden, iemand die zo slordig omgaat met z´n geld, is het niet waard (en ik had verder geen naam oid)
Originally posted by MaCk
ik zou die 180eu eruit halen. Zonder nadenken eigenlijk.
Portemonnee wel opsturen/politie brengen.
Was een test in de panorama.Originally posted by D-N-A junk
Er was niet zo lang geleden een onderzoek in 1 of ander blad. Dat ze voor een test. Portemonnees afleverden bij verschillende politie bureau's met het verhaal dat ze die gevonden hadden.
Toen die gasten een paar dagen later kwamen vragen of die portemonnees al door de eigenaar waren opgehaald. Waren bij bijna alle politiebureau's die portemonnees spoorloos verdwenen. Die gasten steken het geld in hun eigen zak en flikkeren die portemonnee weg. Corrupte hufters. Ik zou dat ding nooit naar de politie brengen.