Jullie mening...

Ik weet niet wat ik zou doen..... tis wel verleidelijk denk dat ik ut teruggegeven had... maar ik vidn ut wel knap van je :) dat je de verleiding hebt weerstaan :D
 
Ik zou het zonder aarzelen teruggegeven hebben aan die persoon. Zeer goeie actie. Ik zou niet eens willen rijden met een "gejatte" overrange. Als er geen naam te vinden was dan is het iets anders natuurlijk... Dan is het gewoon van jou (en dan ook niet portemonnee teruggeven aan politie, want daar doen ze toch niets aan... lekker weggooien en als het een mooie is houden..)
 
Ik had ook een keer op vakantie een porto van een duitser gevonden! Creditcards, papieren, superveel geld!!!

ik was nog best jong dus liep gelijk naar mn ma en ben met haar naar de manager gelopen en die stond toevallig met die duitser te praten die zn porto kwijt was.
Hij grist m gewoon uit mn handen en zegt zonder me aan te kijken ofzo JAH VIELEN DANK JAH!!


Kweetnie wat die gasten tegen jouw zei A-bizar
 
Ik had ook een keer op vakantie een porto van een duitser gevonden! Creditcards, papieren, superveel geld!!!

ik was nog best jong dus liep gelijk naar mn ma en ben met haar naar de manager gelopen en die stond toevallig met die duitser te praten die zn porto kwijt was.
Hij grist m gewoon uit mn handen en zegt zonder me aan te kijken ofzo JAH VIELEN DANK JAH!!


Kweetnie wat die gast tegen jouw zei A-bizar
 
Ik heb keertje 100 gulden gevonden bij pin automaat. tja sorry maar dat was gewoon mooi verdiend. maar als alles erbij zit. zou ik wel moeite hebben met van het geld afblijven misschien.. maar ik zou het wel willen terug brengen. en als je er steeds aan denkt van ik heb dat gejat. ik wil niet echt graag crimineel zijn. lijkt me ook niet leuk.
 
Alsof het zijn schuld is dat zijn portemonne uit z'n broekzak valt.. Als het jou zou gebeuren zou je ook mega dankbaar zijn als je portemonnee teruggebracht wordt.. Vooral als je weet dat je naam en adres enzo er wel in staat.
 
Originally posted by JohnB
en dan nog is het mn domme schuld

ben ik het ook wel mee eens.

Ik zorg er altijd voor dat me porto niet uit me jas of broek kan vallen.
Ik let echt altijd op als ik iets uit mijn jas pak , of er niet uit valt en of ik me rits van me zak goed dicht heb gedaan.
Ook voel ik vaak of ik alles nog heb als ik ergens wegloop oid.

Sommige mensen letten echt niet op.
De man waar ik de porto van vond had m in zijn buiten zak gedaan van zijn jas. Zonder rits of knoopje.
En toen ging ie vrolijk op de motor blazen 8P

Maar ik heb wel ff lekker een patatje gegeten met me vriendinnetje van het vindersloontje :D
Dat was wel lekker 8P
 
Mja zoals al gezegt, is het nou een portemonnee, met pasjes en een rijbewijs oid, dan breng ik hem wel trug naar de eigenaar. Zitten er nou geen pasjes en/of naam in, dan hou ik het geld wel zelf. Heb btw 1x in maasstricht 70 gulden gevonden, midden in de stad en 2 briefjes van 25 en 2 van 10 helemaal in een gevouwen, heb ik ook gehouden, iemand die zo slordig omgaat met z´n geld, is het niet waard :P (en ik had verder geen naam oid:P)
 
Originally posted by Metal
Mja zoals al gezegt, is het nou een portemonnee, met pasjes en een rijbewijs oid, dan breng ik hem wel trug naar de eigenaar. Zitten er nou geen pasjes en/of naam in, dan hou ik het geld wel zelf. Heb btw 1x in maasstricht 70 gulden gevonden, midden in de stad en 2 briefjes van 25 en 2 van 10 helemaal in een gevouwen, heb ik ook gehouden, iemand die zo slordig omgaat met z´n geld, is het niet waard :P (en ik had verder geen naam oid:P)

Ja hehe dan is het logisch he. Dan weet je sowiesow nie van wie t is net als de politie. Tuurlijk gewoon houden dan jah. Die gene zal aardig gebaalt hebben, mja eigendomme rotfout he?

ontopic: Hej dries netjes gedaan hoor, maare ik had er ook nog ff sterk over nagedacht. Damnz guy 180 euro, veel man(Je aanvulling van je salaris bij ISPC :P;)).
 
Originally posted by MaCk
ik zou die 180eu eruit halen. Zonder nadenken eigenlijk.
Portemonnee wel opsturen/politie brengen.

Is wel aso, en iedereen kan blaten van "ik had het ook teruggegeven". Dat is ook het meest redelijke wat je kan doen.

Maar om het eerlijk te zeggen, als ik het echt meemaak dat ik ZOVEEL poen vind, dan hou ik het lekker. Als er iemand zo stom is om z'n hele portomonnee te verliezen...
 
Originally posted by D-N-A junk
Er was niet zo lang geleden een onderzoek in 1 of ander blad. Dat ze voor een test. Portemonnees afleverden bij verschillende politie bureau's met het verhaal dat ze die gevonden hadden.

Toen die gasten een paar dagen later kwamen vragen of die portemonnees al door de eigenaar waren opgehaald. Waren bij bijna alle politiebureau's die portemonnees spoorloos verdwenen. Die gasten steken het geld in hun eigen zak en flikkeren die portemonnee weg. Corrupte hufters. Ik zou dat ding nooit naar de politie brengen.
Was een test in de panorama.

Ging over mobiele telefoons.

Paar medewerkers hadden die telefoon naar de politie gebracht en hadden gezegt dat ze hem hadden gevonden.

3a4 dagen later hebben ze een andere medewerker naar het politie bureau laten gaan. Van wie ie dus eigelijk was.

Idd zo corrupt als maar kan, er was niks te vinden in de ''gevonden voorwerpen bak''.
 
Back
Top