geef jullie mening eens

Superturismo. Ik vind ze persoonlijk niet zo mooi en ik vind ze ook played-out.

Daarbij heft deze velg geen off-set of het moet een hele kleine zijn.

Maar goed er zijn zovéél mooie velgen op de markt.

Wie gaat er eens origineel voor een paar Daytons/LA Wire Wheels/etc.
 
deze heerscht gewoon vind ik:

DAKOTABLACK350.jpg


http://www.allevelgenvan.nl/wieldetail.php?merk=GREG HEEREN&type=DAKOTA BLACK
 
Originally posted by Folkert@MinaRally
Mja velgen zo los zijn 1 ding, maar soms staat een velg die er super uit ziet, totaal niet onder de auto die je in gedachten had.


die velgen die ik showde, zowat precies dezelfde heb ik onder een zwarte ibiza gezien...en eht ziet er geweldig uit :D
 
heb de lichten vandaag in een mx5 gezien, daar zijn ze wel supervet :).


wie heeft btw toen die aflevering van top gear gezien, over uitgebouwde saxo's? waren mensen die hadden tienduizende doekoe's eraan uitgebouwd, maar dan gewoon de 55pk motor, dat vind ik echt sip, sorry..
 
Originally posted by Xyntaxis
die velgen die ik showde, zowat precies dezelfde heb ik onder een zwarte ibiza gezien...en eht ziet er geweldig uit :D

Zou je in de mogenlijkheid zijn om een pic te maken of staat ie niet in de buurt ???

ik heb ze namelijk ook in 4 gaats gezien maar ik twijfel een beetje , ze zijn erg open en omdat ik achter een trommelrem heb ziet dat er misschien niet mooi uit.
Dit is de 4 gaats versie en die is meer open zeg maar.
avalini-turbo-chrome-look.gif


@ laurens wat zwam jij nou weet je hoe strak die lichten gespoten zijn....onderbouw je commentaar eens ???!!!

T lijkt alsof in het ene licht t rode erdoor heen komt zeker......das lichtinval !!
 
helaas geen foto, hij staat wel ergens in deze stad, maar heb geen idee waar (zag em rijden, en stoppe voor stoplicht)


ps: de 4-gaats velgen die jij liet zien zijn ook zeer mooi :D:)
 
Originally posted by Laurens
D'r zijn van Sparco complete sets om een 'echte' alu tankdop te krijgen. Dan plamuur je zeg maar de rand erom weg, en heb je een ronde tankdop met slot enz. Verkrijgbaar bij ons in de winkel :)


OOOww die ja die ken ik wel en de resultaten ermee ook.

Erg leuk beetje benzine op je plamuur morsen je wilt echt niet weten hoe dit er de volgende morgen uitzag...nee bedankt voor de tip maar ik pas ff.

maat had deze constructie op zijn civic heel de plamuur en een deel van de lak was weggevreten door een of andere reactie tussen plamuur en benzine.
 
Originally posted by mike
Als jij een echte alu tankdop kan regelen geef me ff het adres dan praten we verder.
Het enigste wat ik heb kunnen vinden zijn die oerlelijke stickers van autostyle(over sip gesproken dan ben je pas triest bezig)
Regel ook ff een 1200 euro dan spuit ik m meteen okee.

Let wel het is mijn auto ik vroeg alleen de mening over die lichten geen allerhande andere onzin!!!

Die sticker was meer voor de fun om eens ff te kijken hij zal er vast wel weer eens vanaf gaan.

Koop een lexmark tuning gids waar alle onderdelen in staan of een rieger tuning gids ofzo, en bestel daar een echte alu tankdop, durf te wedden dat ze die wel hebben.

En over dat overspuiten, t was alleen maar een suggestie, ik weet dat het veel geld kost, maar dan heb je ook wat! Alsof velgen niet veel geld kosten... T was alleen mijn mening + een goeie tip als je er genoeg geld voor (over) zou hebben!

Mja, suc6 nog verder met je lampies...
 
Originally posted by SBK 2001
heb de lichten vandaag in een mx5 gezien, daar zijn ze wel supervet :).


wie heeft btw toen die aflevering van top gear gezien, over uitgebouwde saxo's? waren mensen die hadden tienduizende doekoe's eraan uitgebouwd, maar dan gewoon de 55pk motor, dat vind ik echt sip, sorry..

offtopic
ja, heb ik gezien. Vette bakken, dat waren het wel, maar dan zit er idd maar een 55pk dieselpot in die van 0-100 gaat in 3 minuten ofzo... Alsjeblieft, als je het geld hebt om de gehele carosserie te verbouwen, heb je dat zeker ook wel om je motor te tunen... Maar niet alle saxo's waren zo sip, er zaten zeker wel wat gave bakken bij die ook hard gingen!
/offtopic
 
Originally posted by nicks
5300350.jpg
MASTER350.jpg
deze zijn me dan iets TE chroom maar zien er verder wel okay uit......
r530350.jpg

naar mijn idee. dit is wel okay

EEHH 2 dingen
1 je hebt geen smaak wat een walgelijke velgen mn orginele zijn nog mooier.
2 Ik heb 4 gaats velgen nodig geen 5
 
Ff over dat +200 rijden en zonder helm rijden..
Dat is appelen met peren vergelijken.
Zonder helm op je scooter rijden is dom, want je bent een erg zwakke verkeers deelnemer die al extra risico loopt, zeker zonder helm.
200+ rijden kan best, mits je het doet als de verkeerssituatie het toelaat, de auto het toelaat (dus banden die het aankunnen beetje onderstel etc.) en je er zelf mee om kan gaan. Wat niet weg neemt dat veel mensen denken hard te kunnen rijden terwijl ze niet eens fatsoenlijk kunnen sturen..

Sorry voor de offtopic Mike maar moet ff rechtgezet worden vind ik..
 
Originally posted by *EmankciN*
offtopic
ja, heb ik gezien. Vette bakken, dat waren het wel, maar dan zit er idd maar een 55pk dieselpot in die van 0-100 gaat in 3 minuten ofzo... Alsjeblieft, als je het geld hebt om de gehele carosserie te verbouwen, heb je dat zeker ook wel om je motor te tunen... Maar niet alle saxo's waren zo sip, er zaten zeker wel wat gave bakken bij die ook hard gingen!
/offtopic


laatste offtopic:
toen vicky stuur van dat ding ff omgooide en een vette 180 maakte, zag je het hele gezicht van die eigenaar wegtrekken :D
 
Originally posted by mike
EEHH 2 dingen
1 je hebt geen smaak wat een walgelijke velgen mn orginele zijn nog mooier.
2 Ik heb 4 gaats velgen nodig geen 5

Jezus wat sta jij kort voor de kar. Als iemand zegt dat ie je lichten niet mooi vind, ga je out. En als iemand andere velgen laat zien dan jouw smaak ga je ook meteen zeiken.

Als je om meningen vraagt moet je wel tegen kritiek kunnen he!
 
Originally posted by Arne
Jezus wat sta jij kort voor de kar. Als iemand zegt dat ie je lichten niet mooi vind, ga je out. En als iemand andere velgen laat zien dan jouw smaak ga je ook meteen zeiken.

Als je om meningen vraagt moet je wel tegen kritiek kunnen he!

Arne ff 1 ding ik sta absoluut niet kort voor de kar dat maak JIJ op uit mijn reply.

Die velgen die door NICKS gepost werden vindt ik lelijk en IK vindt dus dat hij geen smaak heeft, das dus mijn mening/kritiek.
Er staan zeker wel aardige bij alleen OZ zie je helaas al zoveel, neemt niet weg dat ze mooi zijn.

En van die lichten mjah als je gewoon goed kijkt zie je dat ze wel strak zijn alleen die lichtinval tja daar kan ik niks aan doen natuurlijk.
 
Back
Top