geef je steun aan de nabestaanden

Ik was aant werk toen met die stilte... mja, opeens radio stil enzo, mn collega zat op de plee, dus ik heb nix gezegd, maar pas toen de radio weer aan ging had ik eigenlijk door waar het voor was... keek ik op de klok, wast 11.57... beetje te vroeg dus..

Mja, ik denk er buiten die 3 minuten ook wel over na...
 
Ik was ff wat fast food aan het halen had eigenlijk nix gemerkt.:o
Zet ik de tv aan zie ik iedereen 3 min stil, kut dag ik das niet zo netjes. Maar goed volgende x beter. als er een gebouw van die kapers is gebombadeerd.
 
Originally posted by Hebo_NRG
waarom 3 minuten en niet gewoon 1

Amerikanen verdienen gewoon een x aantal extra minuutjes he!
Tijdens dat gedoe van Enschede waren er toch 2 minuten stilte.
Maar Amerika is gewoon een heel speciaal land met hele speciale mensen dus die verdienen wel een minuutje meer he!!!!

:|
 
Originally posted by Shirley

Dan schrik je toch wel effe, ok, ik heb het op TV ook wel gevolgd, maar hier zaten dus ook echt foto's bij van mensen dat je ze zo door de lucht ziet vliegen omdat ze eruit gesprongen zijn man, echt vet erg vinnik dat.

Weleens fotos gezien van een VN-soldaat met een baby zonder hoofd in zijn armen????
:(
 
Ik zat in de klas bezig met programmeren, leraar vroeg of iedereen zijn beeldscherm uit wilde drukken en 3 minuten stil wilden zijn. Een zo'n eppo ging gewoon door met tikken en muizen (alles wat herrie maakt). Vind ik echt niet normaal, zo moeilijk is het toch niet om 3 minuten je mond te houden en even niks te doen.

En hebo-47.6mm wat je nu weer zegt slaat nergens op, de ramp in enschede is kwa omvang vele malen kleiner dan in Amerika. Maar goed iedereen weet nu wel onderhand hoe jij over Amerika denkt.
 
uhm voor 4 mei ook 2 minuten geloof ik, en dat is toch ff wel wat erger dan amerika.

ik vind die 3 minuten persoonlijk ene beetje hypocriet. Meer het gevoel wat ik erbij krijg is dat we amerika moeten laten zien dat we hun boven alles stellen.

Kijk het blijft triest wat er is gebeurt, maar de media misbruikt het (net als israel wat nu palijsten aan het bombarderen is omdat ze toch niet in het nieuw kwamen...)
 
Originally posted by flash16


En hebo-47.6mm wat je nu weer zegt slaat nergens op, de ramp in enschede is kwa omvang vele malen kleiner dan in Amerika. Maar goed iedereen weet nu wel onderhand hoe jij over Amerika denkt.


Ik denk dat iedereen wel mijn mening weet over het politieke gedeelte van Amerika!
Ik ben trouwens ook gewoon stil geweest en zo,iets wat ook niet meer dan normaal is overigens.Vindt het alleen gewoon een beetje vreemd dat men meer tijd qua herdenken voor deze ramp doet dan normaal gesproken!heb ook op de een of andere manier het gevoel dat het een soort van hype is of iets dergelijks.
En wat Bas zegt is natuurlijk ook zo!
Het is gewoon tactisch om van deze situatie gebruik te maken en door te gaan met het bombarderen van de Palestijnen!Geen haan die dr naar kraait.
Nogmaals.Ik ben niet van mening dat het goed is dat dit gebeurt is alleen ik vind dat we dan ook aandacht moeten schenken aan andere erge gebeurtenissen in de wereld!!!
 
Back
Top