Mening en tips Scootermeeting Almelo!

Ik vondt dat het wel goed geregeld was, verder:

- Meer baan: Dragstrip langer, of een parcour afgezet van publiek waar mensen tegen elkaar kunnen crossen.

- Omdat ik alleen was en verder niemand van gezicht ken van het forum, gewoon ff apart kennis maken als dat kan, dan weet je zeker en dan hoef je niet zo te vragen. Gastenboek was wel door een anta mensen getekend :)

- Er was niet veel keuze food, beter dat het er wel was maar alleen vette hap.. Moest ook helemaar naar achteren lopen :p

- Meer vuilnisbakken, iedereen pluert zn zuil gewoon ergens neer. Ik trapte bijvoorbeeld toen ik de races aan het filmen was in zon leeg friet bakje met mayo, bah:(

Dit waren gewoon wat opmerkingen, waarvan ik vondt dat het beter kon.

En natuurlijk volgende keer in Brabant houden, mischien in Breda met zn allen op de grote markt achteraf terrasje pakken?

Greetzz DAW
 
Die zip met 20,03 pk op testbank dat is mijn zip (70cc),dat was ook de zip die tegen de r1 reed maar toen reed anthony.
 
Originally posted by hendrik
Die zip met 20,03 pk op testbank dat is mijn zip (70cc),dat was ook de zip die tegen de r1 reed maar toen reed anthony.

ik dacht dat die 50 tegen de r1 racede, naja maakt ook niet uit, die topscore van 20,03 staat er :W
 
Ook al was ik er niet maar ik kan uit de posts wel opmaken dat jullie niet wisten wie wie was dus volgende keer iedereen naambordje ofzo ? met bijnaam erop ? :p Of Forum Tshirt ?
 
Originally posted by Boostah
Ook al was ik er niet maar ik kan uit de posts wel opmaken dat jullie niet wisten wie wie was dus volgende keer iedereen naambordje ofzo ? met bijnaam erop ? :p Of Forum Tshirt ?

Als je nou gewoon iemand durft aan te spreken, tjah, das toch niet zo eng?
 
Supervette dag, maar we zijn nu ook superd00d...

veel peepz, veel mensen die zich hebben voorgesteld, maar waar ik geeneens tijd voor kon maken.... echt jammer ...

maar goed, hopelijk is iedereen happy geweest vandaag ;)

verder wil ik echt iedereen bedanken voor de komst blablabla...
en de steun en hulp uiteraard... !!!!!!

PS: helaas idd geen ICE stunt team wegens euh... nalatigheid van piaggio. waar blijft die ICE :? :?
 
Originally posted by hebo-aeroxje


Het geluid van die twee jah, tering, klonk egt lekker... Alleen leken me tog niet heel erg super snel, of juist wel snel, maar meer top speed, want met optrekken redden ze niet in ieder geval... Maar wel gaaf...

Dat ventje uit Weert met ze aerox met polini evo stond erg verbaasd te kijken, had 13,2 pk. Verder niets aan de cilinder gedaan, tog netjes... Reed ook nog zo'n vet oud en gaar zipje rond, dubbele trommelrem enzo... Ori koppeling, ori vario enzo, had tog nog 9.6 pk ofzow, en ook wel rap was ie...

En die kleine polini motor dan, zo'n 39cc ding.. Woeiz:W



Die zip is van mijn broertje.. oud is hij ja maar niet gaar en dat ding gaat vet lopen geloof me .. nog niets aan gebeurd inderdaad.... maar geloof me ik had toen een grote bek over mijn minarelli maar over deze zip komt het ook zeker goed geloof me .. er zijn plannen genoeg.. we will be back...... btw ik had de tweede run 18,4 pk .. dus de 18,1 pk telt niet meer haha
 
er is altijd baas boven baas
en sommige mensen beschikken over meerdere/betere tuningsmogenlijkheden testbank bv of ervaring met cilindertiming
 
Originally posted by JohnB
er is altijd baas boven baas
en sommige mensen beschikken over meerdere/betere tuningsmogenlijkheden testbank bv of ervaring met cilindertiming

Mijn scoot heeft voor vandaag nog nooit op een testbank gestaan haha.. dus.. is kwestie van gevoel ... kijk eens op insanescootertuning.tk daar kun je hem zien als project ..
 
Originally posted by dj_gek_maken
geen nrx uitlaten toelaten :P die zag ik te veel :'(

Zoals Sjoerd al zei, viel dat allemaal behoorlijk mee... Ik was i.i.g. aangenaam verrast door het redelijk hoge aantal snelle scootz...
 
Originally posted by NastroAzzuro


Je bedoelt die dude met die scheven bek en dat Nardo carterdekselding? Die was sip :)

Klopt, die gast had een beetje een spraakgebrek :rolleyes:

Daarna hebben we samen de eerste DNA mét Twinner gespot :W
 
Originally posted by Ridderruud


Mijn scoot heeft voor vandaag nog nooit op een testbank gestaan haha.. dus.. is kwestie van gevoel ... kijk eens op insanescootertuning.tk daar kun je hem zien als project ..

Jij had je zaakjes inderdaad prima voor elkaar, Rudi :)
 
het was vet maarre mt 10pk ga je toch niet met trommelremmen blazen man.....
sja dragstrip misschien iets langer, en strakkere onderdelen, axwin powerfilters is niet echt mn ding ;)
voorderest alles goed, eten, tesbank, alleen meer peugeotjes :)
Volgend weekend weer ??
 
Originally posted by Ridderruud


Mijn scoot heeft voor vandaag nog nooit op een testbank gestaan haha.. dus.. is kwestie van gevoel ... kijk eens op insanescootertuning.tk daar kun je hem zien als project ..

Ik heb het gezien zat cker power in dat ding van jouw.
kan je nagaan als je een testbank tot je beschikking hebt dan is de 20 pk denk ik ook wel haalbaar

Ik was die rode firefox met slechte olie :)
 
Back
Top